اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی هرمزگان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

علی سلیمی نظریه پرداز بمب اتم: صاحبان قدرت ملت ها را مطابق منافع خودمهندسی و هدایت می کنند زیرا انسانهای کنونی بت ساز و بت پرستند

علی سلیمی نظریه پرداز بمب اتم: صاحبان قدرت ملت ها را مطابق منافع خودمهندسی و هدایت می کنند زیرا انسانهای کنونی بت ساز و بت پرستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، علی سلیمی ، نظریه پرداز علم انفجار بمب اتم و درغگویی ابرقدرتها در این مورد به خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، گفت: با وجود ادعای ایران در غنی سازی ۲۰ درصد آمریکا و اروپا عملا” هیچ اهمیتی نمی دهند.و این نشان می دهد که ریگی به کفششان است. ضمن اینکه غنی سازی ۲۰ درصد که چیزی نیست.

حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به ۱۰۰ درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، آمریکا باز هم هیچ اهمیتی نمی دهد. چون مقامات آمریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد.

( خودشان حدود ۸ دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند)

۲ روز پیش آقای کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادعا کردند که قادرند به راحتی غنی سازی ۹۰ درصد هم انجام دهند اما هیچ کسی یا سازمانی اهمیتی نداد . چرا؟

علی سلیمی ادامه داد: به جای انتشار چنین اخباری به سوال زیر پاسخ دهند: اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزارتن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می گردد. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود.

از تمامی افراد اعم از دانشمندان و فیزیک دانان ( مخصوصا” افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند) و همچنین سیاستمداران و دولتمردان بخواهید که به میدان بیایند و به این سوال جواب دهند . مطمئن باشید که هیچکدام از آنها نخواهند توانست به شما پاسخی مجاب کننده بدهند. ناتوانی آنها در پاسخ به این سوال باعث افشای دروغ بودن چیزی به نام بمب اتمی می شود. آنوقت در چنین فضایی ملتها می توانند به دنبال عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ باشند.

شباهت کامل انفجار بیروت و هیروشیما

البته صاحبان قدرت متاسفانه ملت ها را جوری بار آورده اند که مطابق منافع آنها مهندسی و هدایت شوند . زیرا انسانهای کنونی بت ساز و بت پرستند.
بعضی‌ها با سنگ و چوب

و عده‌ای با باورهایشان

اولی ترسناک نیست، چون با یک تبر در هم می‌شکند!

ولی دومی بلایی است که هیچ جامعه‌ای از آن مصون نمانده است!

با تشکر از علی سلیمی که وقت خود را در اختیار پایگاه خبری احوال نیوز ، قرار دادند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x