اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

امیر عزیز نصیرزاده: بهشت زهرا(س) در اوج گمنامی به بهترین شکل کرونا را مدیریت کرد/تغییرات بهشت زهرا(س) در سالهای اخیر کاملاً مشهود است

نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از سازمان بهشت زهرا(س): بهشت زهرا(س) در اوج گمنامی به بهترین شکل کرونا را مدیریت کرد/تغییرات بهشت زهرا(س) در سالهای اخیر کاملاً مشهود است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت بحران کرونا در اوج گمنامی انجام می شود، گفت: اجر و ثواب خدماتی که شما به مردم در سازمان بهشت زهرا(س) ارائه می کنید، کمتر از شهدا و ایثارگران نیست.
امیر عزیز نصیرزاده ، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) از نزدیک در جریان اقدامات مدیریتی این سازمان در بحران کرونا قرار گرفت و اظهار داشت: پرسنل خدوم و مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) با ایثار و از خودگذشتی در گمنامی توانستند بحران کرونا را به بهترین صورت مدیریت کنند.


وی افزود: در انعکاس و بیان زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا همچنین در قدردانی و بزرگداشت ایثارگری عزیزان شاغل در بهشت زهرا(س) ما غفلت کردیم و آمادگی داریم تا از این عزیزان که در خط اول مبارزه با کرونا هستند، تجلیل و تکریم کنیم.
امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه ارتش و به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درکنار کارکنان زحمتکش و گمنام سازمان بهشت زهرا(س) است، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی ابراز کرد: ما در کنار شما هستیم و به امید خداوند ارتش در کنار شما حضور دارد تا با تدبیر و کوشش پرسنل سازمان بهشت زهرا(س)از این بحران به سلامت عبور کنیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با قدردانی از همکاری صمیمانه مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) در تکریم و تعظیم به خانواده های شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: کاملاً مشهود است که بهشت زهرا(س) در سالهای اخیر متحول شده است .
وی افزود: سازمان بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح با نیروی هوایی ارتش در خصوص تکریم خانوداه های معظم شهدا و همچنین خلبانان تیز پرواز ارتش همکاری و هم افزایی دارد و ما از این بابت نیز از مدیریت بهشت زهرا(س) سپاسگزاریم.
در ابتدای این دیدار سعید خال ، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با ارائه گزارشی از ۱۱ ماه تلاش شبانه روزی و جهاد گونه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و اقدامات مدیریتی در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا گزارش کاملی ارائه کرد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x