اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان: تدوین پروژه های جدید برای کاهش آلودگی هوا در برنامه اصفهان

تدوین پروژه های جدید برای کاهش آلودگی هوا در برنامه اصفهان

 ۱۴۰۵/ ۱۹ ماشین خدماتی به ناوگان شهر اصفهان افزوده می شود

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در برنامه ۱۴۰۵ گفت :

پروژه های جدیدی برای کاهش آلاینده ها تعریف شده که براساس تحقیقات مهم و  نتایج حاصله آن در برنامه ریزی پنج ساله و افق ۱۴۰۵ در اهداف کلان برنامه قرار گرفته است و اجرای آن در کاهش آلاینده ها اثر دارد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» گفت :

طی چند روز گذشته خیابانها و میادین شهر اصفهان توسط شهرداری به تصویر این شهید مزین شده و تمثال شهید در میادین اصلی شهر برافراشته شده است.

 شهرمان دو روز سخت با آلودگی بالا در پایان هفته گذشته را تجربه کرده است .

 دو پروژه بزرگ عمرانی شهر که بودجه عمده شهرداری را از سال ۹۶ به خود اختصاص داده  در حوزه توسعه حمل و نقل پاک و افزایش ضریب دسترسی به مترو و تاکید بر اجرای حلقه حفاظتی شهر برای حفاظت از هوای اصفهان بوده است.

راه اندازی مسیر دوچرخه سواری در شهر اصفهان و طرح مو تورهای برقی ارزش بالایی در کاهش آلایندگی در شهر با کاهش تردد وسایل نقلیه با سوخت فسیلی خواهد داشت.

نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی از ناوگان تاکسیرانی اصفهان

 تراموا وسیله پاک برای شهر اصفهان است که مقدمات راه اندازی آن را در دست اجرا است در یکشنبه ، نوسازی ناوگان تاکسیرانی با ۳۰۰ دستگاه اجرا که این موضوع هم مصادیق بهبود خدمت رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا دارد .

 ضمن اینکه ماشین آلات خدماتی و عمرانی شامل هفت میکسر ۲۶ تنی، ۱۰ دستگاه خودروی حمل پسماند و دو دستگاه بیل مکانیکی به شهر اضافه می شود که در خدمت رسانی به شهروندان نقش مهمی دارد.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x