اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

سیدحمیدرضا ابطحی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان: اتمام ۱۵ پروژه فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری اصفهان در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان: اتمام ۱۵ پروژه فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری اصفهان در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان: اتمام ۱۵ پروژه فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری اصفهان در سال ۹۹
سیدحمیدرضا ابطحی ، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان، با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین حوزه های مربوط به شهر و شهرداری هوشمند، تولید سامانه‌های نرم افزاری و تامین زیرساخت های مورد نیاز جهت تحقق این امر است که در این رابطه سازمان فاوا شهرداری اصفهان توانسته است بر اساس برنامه سالیانه، نیازهای شهرداری را در راستای اولویت بندی ارائه شده تامین نماید.
وی ادامه داد: در این راستا در سال جاری ۱۵ پروژه این سازمان به اتمام رسیده و حدود ۱۵ پروژه دیگر نیز با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد در دست اجرا می باشد.
وی با اشاره به پروژه های اجرا شده در حوزه های مختلف شهرداری بیان کرد: این پروژه ها در حوزه خدمات شهری، شهرسازی، امور مالی و درآمد، عمران شهری، شبکه و مرکز داده، برنامه ریزی، اطلاعات مکانی و… بوده که با اجرای هر کدام، گام مهمی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان برداشته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فاوا همچنین به تفاوت پروژه های فناوری اطلاعات و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: تفاوت عمده پروژه‌های فناوری اطلاعات و سایر پروژه های عمرانی و شهری در این است که پروژه و خدمات حوزه ICT معمولا فیزیکی و ملموس نیست و کاربران صرفاً از خدمات آن بهره می برند، در حالیکه پروژه های عمرانی همچون پل ها، خیابان ها، ساختمان ها و… ملموس بوده و به محض اجرا، شهروندان آن را می بینند.
وی با بیان اینکه بحران کرونا، نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به مردم را پررنگ تر نمود، ادامه داد: در این راستا همکاران ما در سازمان فاوا تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن، نقش فاوا در مدیریت شهری را ملموس نموده و در ارائه خدمات مطلوب و سریع به شهروندان، گام های جدی و عملی بردارند.
سیدحمیدرضا ابطحی در پایان ابراز امیدواری کرد تا در صورت مهیا بودن شرایط بتوان از تعدادی از پروژه های پایان یافته در سال جاری رونمایی کرده و خدمات آن را به اطلاع کاربران این پروژه ها و عموم شهروندان رساند.
شایان ذکر است این سازمان در سال جاری و با توجه به مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بحران کرونا مبنی بر عدم برگزاری جلسات و گردهمایی های سازمانی، با راه اندازی سامانه های جلسات غیرحضوری و ایجاد حدود ۲۵ عنوان جلسه برای ستاد، معاونت ها و سازمان های مختلف، امکان برگزاری جلسات شهرداری اصفهان را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم نمود که این امر باعث شد در امور جاری شهرداری هیچ گونه خللی ایجاد نشود.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x