اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

همایون نوربخش: یکی از کارهای صورت گرفته اعطای وام های پایان خدمت بازنشستگان عزیز است که باقی مانده بود

همایون نوربخش: یکی از کارهای صورت گرفته اعطای وام های پایان خدمت بازنشستگان عزیز است که باقی مانده بود

 پایگاه خبری احوال نیوز ، گفتگو با مدیر منابع انسانی مخابرات اصفهان ، اهم فعالیت های صورت گرفته در حوزه منابع انسانی

همایون نوربخش ، مدیر منابع انسانی مخابرات اصفهان در گفتگویی صمیمانه ،به تشریح فعالیت های چهار ماهه این مدیریت در سطح استان اصفهان، در راستای تعالی جایگاه شغلی کارکنان این مجموعه پرداخت.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان

همایون نوربخش با اشاره به همت جدی همکاران حوزه منابع انسانی برای بهینه سازی رویه های موجوداز ابتدای پذیرش مسئولیت در این حوزه با توجه به دغدغه های کارکنان نسبت به مسائل و مشکلات شغلی پیگیری های جدی و مستمر برای بهبود وضعیت موجود و اصلاح روند های کاری صورت گرفت که بحمدالله در بسیاری از موارد ثمر بخش واقع شد.

 یکی از کارهای صورت گرفته اعطای وام های پایان خدمت بازنشستگان عزیز است  که از سال ۹۴ باقی مانده بود و پس از پیگیری های مکرر سرپرست مخابرات منطقه، همکارانی که تا پایان سال ۹۸ بازنشسته شده بودند وام خود را دریافت کرده و  همچنین پرداخت سپرده ۱۲ درصد همکاران بازنشسته به روز شد.

صدور احکام ارتقائات شغلی را دیگر اقدام صورت گرفته و بندهایی از آئین نامه حقوق و دستمزد شرکت مخابرات از جمله ارتقاء گروه، رتبه و احتساب مدرک تحصیلی که با گذشت بیش از ۱۰ سال از خصوصی سازی مخابرات اجرا نشده بود، با پیگیری همکاران و نظر مساعد هیئت مدیره مخابرات ایران اجرایی شد و به تبع آن حجم انبوهی از احکام باید صادر می گردید که خوشبختانه در حال حاضر  با سرعت و دقت همکاران منابع انسانی بخش عمده ای از آنها صادر شده است. واز همکاری صمیمانه و حمایت  جناب ناصر مشایخی ، سرپرست محترم مخابرات منطقه اصفهان در به ثمر نشستن تلاشهای صورت گرفته،تشکر و قدردانی نمود.

رویا مردانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x