اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سرهنگ غلامرضا براتی : بی احتیاطی در پخت نان در پارکینگ منزل در شهرستان خمینی شهر حادثه ساز شد

سرهنگ غلامرضا براتی : بی احتیاطی در پخت نان در پارکینگ منزل در شهرستان خمینی شهر حادثه ساز شد

بی احتیاطی در پخت نان، حادثه ساز شد

بی احتیاطی در پخت نان، حادثه ساز شد

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از آتش گرفتن پارکینگ یک منزل مسکونی و ۶ دستگاه خودرو به دلیل بی احتیاطی یک شهروند در پخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه آتش سوزی در شهر درچه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر بلافاصله در  محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد یک شهروند در  داخل پارکینگ منزل خود اقدام به پُخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل می کرده که بر اثر بی احتیاطی مخزن دست ساز ۲۰۰ لیتری گازوئیل کنار پارکینگ دچار آتش سوزی می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: مالک منزل که تمرکز خود را از دست داده بود اقدام به خالی کردن گازئیل ها به داخل کوچه می کند که گازوییل های روان در کوچه شعله ور شده و باعث آتش سوزی  6 دستگاه خودرو دیگر می شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام اینکه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت ،اظهار داشت: ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل، آتش  را مهار کردند.

سرهنگ “براتی”در پایان گفت: به شهروندان توصیه می کنیم با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواردی همچون نگهداری بنزین یدکی وگازوئیل در اماکن بسته و مسکونی و … ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان از بروز چنین مواردی پیشگیری نموده و در صورت وقوع موارد مشابه نیز  با حفظ خونسردی و دور شدن از محل ، بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x