اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر بین الملل تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حوادث خراسان رضوی خوزستان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کرمان کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی ورزشی یزد

کشتی باز هم در ورزش کشور اقایی کرد

کشتی بازهم در ورزش کشور آقایی کرد”””

همچون المپیک که کشتی کشورمان همیشه یکه تاز مدال آوری ورزش کشور است، باز هم در ایام کرونایی آقایی کرد؛،،…

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز برگزاری لیگ برتر کشتی آنهم در ایام سخت کرونایی که بسیاری از ورزش های کشورمان مطلقأ تعطیل هستند،کاری سخت و صدالبته بسیار دشوار است.

شرایط سخت کرونایی را که کنار بگذاریم کشتی تاکنون هیچ زمانی به اندازه لیگ برتر امسال مورد حمایت رسانه ملی قرار نگرفت،اقدامی که قطعا موجب ترغیب و روی آوردن نونهالان و نوجوانان به کشتی است.

مورد دیگری که لیگ برتر امسال را متمایز تر از هر سال کرد حضور اسپانسر های قدرتمندی همچون استقلال ،شرکت سهامی فرش ایران ،صبانور کردستان و فولاد اکسین خوزستان ؛هیات کشتی قائمشهر در این دوره از رقابت ها بود البته باید اشاره کرد که تیم های قدرتمندی همچون ایرانمال ،سینا صنعت ایذه ؛ستارگان ساری و؛،،،،،،….که ازگذشته حضوری پرقدرت داشتند را هم در نظر بگیریم.

تمام این فعالیت ها در اوج روزهای کرونایی یکدل شیر میخواهد و مدیریتی هوشمندانه که الحق و الانصاف عبدالمهدی نصیرزاده با حمایت های علیرضا دبیر، بخوبی از پس آن بر آمده است. مهدی وزیریه خبرنگار ورزشی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x