اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

نقش چشمگیر تماس های مردم با سامانه ۱۹۷ در ارتقای عملکرد پلیس

نقش چشمگیر تماس های مردم با سامانه ۱۹۷ در ارتقای عملکرد پلیس

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نظرات مردم در خصوص عملکرد ماموران پلیس برای مسئولان ناجا از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است بر نقش چشمگیر تماس های مردمی با سامانه تلفنی ۱۹۷ در ارتقای عملکرد پلیس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ایرج محمدی” در برنامه اصفهان امروز که از سیمای مرکز اصفهان پخش شد ضمن تبریک هفته ناجا، سامانه تلفنی ۱۹۷ را یکی از پل های ارتباطی پلیس با مردم عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی بدون مشارکت مردم قادر به برقراری امنیت در جامعه نیست و برای اینکه مردم بتوانند در این امر مهم سهیم شوند نیاز است تا راه های ارتباطی با پلیس را نیز در اختیار داشته باشند که به همین منظور سامانه تلفنی ۱۹۷ راه اندازی شد و از این طریق شهروندان می توانند نقاط قوت و ضعف نیروی انتظامی را به مسئولان این نیرو اعلام کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه به صورت شبانه روز در اختیار شهروندان است افزود: از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب اپراتوران پاسخگوی تماس های مردمی هستند و از ساعت ۱۰ شب تا ۷ صبح نیز به صورت خودکار صحبت های شهروندان در این سامانه ثبت می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: به محض دریافت تماس های مردمی، پیگیری ها توسط کارشناسان سامانه ۱۹۷ انجام و دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان این فرماندهی صادر و در کمتر از یک هفته نتیجه آن به اطلاع فرد تماس گیرنده می رسد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه مردم با توجه به اشرافیتی که بر محیط اطراف خود دارند بهتر می توانند ما را در اجرای بهتر ماموریت ها کمک کنند اظهار داشت: بیان نظرات ، پیشنهادات، انتقادات، تقدیر از عملکرد ماموران و یا احیاناً شکایتی اگر در حوزه نظم و امنیت داشته باشند برای مسئولان ناجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این تماس ها نقش چشمگیری در ارتقای عملکرد پلیس دارد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: جلسات ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان اصفهان با مردم که روزهای دوشنبه هر دو هفته یک بار در دفتر سامانه ۱۹۷ برگزار می شد امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت تلفنی انجام می شود.

این مقام انتظامی گفت: فرمانده انتظامی استان یا جانشین این فرماندهی به همراه رئیس پلیس راهور استان، رئیس پلیس آگاهی، رئیس پلیس امنیت عمومی، معاون نیروی انسانی، فرمانده انتظامی مرکز استان و رئیس گزینش و استخدام در روزهای تعیین شده در این سامانه حضور پیدا کرده و پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان هستند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه همه ما باید به قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کمک کنیم گفت: از شهروندان می خواهیم با توجه به شرایط حساس جامعه که تحت الشعاع ویروس منحوس کرونا قرار گرفته از مراجعه به سامانه ۱۹۷ در روزهایی که مسئولان در این سامانه حضور می یابند خودداری کرده و درخواست های خود را به صورت تلفنی ارائه کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x