اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر تهران چندر رسانه حوادث سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

ستاد مبارزه با کرونا راهکار هم بدهد چرا فقط تعطیل ؟

💢ستاد مبارزه با کرونا راهکار هم بدهد چرا فقط تعطیل ؟
.
💢به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز قناعتی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در مصاحبه با خبر نگار ما گفت :
الان ما در وضعیت استمرار هستیم .شاید تا ۲ سال دیگر هم ویروس کرونا در کشور ما یکه تازی کند این درست نیست که باشگاهداران و مربیان ما تا بخود می ایند و اوضاع خودشان را ردیف میکنند سریع اعلام میکنند تعطیل ؟
💢قناعتی گفت :اگر دولت تعطیل کند تکلیف مشخص است چون نیروهای قراردادی با حقوق تعطیل میشوند ولی این چرخه اقتصادی ورزش ما با بیش از ۴۰۰۰ هزار باشگاه در تهران و بالای ۲۸۰۰۰ هزار باشگاه در کشور وقتی تعطیل میشوند خسارات سنگینی را به خود و زیر مجموعه خود تحمیل میکنند .ایا نباید راهکاری در این مورد بدهند ؟
دولت چه حمایتی انجام داده بجز اینکه ۳ ماه قبل یک وام ۱۲ میلیونی برای نیروهای قراردادی تحت پوشش باشگاههای که بیمه رد میکرده اند قرار داد که ان هم مشکلات خودش را داشت و بسیاری هنوز نتوانسته اند ان وام را دریافت کنند و یا اینکه باز پرداخت ان وام برای انها بدون در نظر گرفتن شرایط موجود جامعه است ….
💢لازم بذکر است قناعتی ریاست هیات تهران سوالی بسیار با ارزش را از ستاد مبارزه با کرونا کرد ؛ایا ستاد مبارزه با کرونا که تصمیم میگیرد اماکن تعطیل راهکاری هم میدهد که با این شرایط دیگر تعطیلی نباشد ؟
وی عنوان کرد الحمدالله چرخه مسابقات کشتی با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعال شده در صورتی که مسابقات ما مثل کشتی در برخورد مستقیم نیست .پیشنهاد میکنم ستاد مبارزه با کرونا با تشکیل کمیسیونی از اعضا خبره در ورزش بیاید و تصمیماتی را اتخاذکند که با رعایت این روشها باشگاهداران ما باید باز باشند و مسابقات برگزار شود و برای انها هم نظارت دقیق بگذارد تا چرخه اقتصادی و سلامت جامعه ما حفظ شود .واقعیت این است که نه تنها مربیان و باشگاهداران ما بلکه کلیه مشاغل مرتبط با ورزش واقعا در فشار هستند و باید حمایت شوند .

مهدی وزیری خبرنگار ورزشی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x