اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر: کشف محموله مواد خوراکی و تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر: کشف محموله مواد خوراکی و تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال

شناسایی انبار کالای قاچاق در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، از کشف محموله مواد خوراکی و تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” با اعلام این خبر اظهار داشت: با تدابیر صورت گرفته در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، عملیات یک روزه نصر با هدف شناسایی انبارهای دپوی کالاهای خارجی قاچاق به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات که ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالا و رصد دقیق تحرک قاچاقچیان از دپوی کالای خارجی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پس از کسب اخذ مجوز از مقام قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن ۱۱ تُن انواع مواد خوراکی و ۱۳ هزار و ۳۰۰ پاکت تنباکوی غیرمجاز خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر اظهار داشت: ارزش این محموله ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده و در این خصوص نیز یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x