اجتماعی اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سازمان فاوا شهرداری اصفهان حامی پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف

سازمان فاوا شهرداری اصفهان حامی پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی Java،.Net ، Python، Node.js ، Go Lang و PHP پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ ۵ و ۶ تیر ماه ۱۳۹۹ در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اعلام خبر حمایت از این رویداد ملی گفت: رویداد Programming Challenge که توسط گروه Sharif ICT به همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان و… برگزار می شود، یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) بوده که دقیقاً مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه نویسان و تیم های توانمند در کسب و کار های مبتنی برICT و اتصال آنها به بازار کار است.
سید حمیدرضا ابطحی حمایت سازمان فاوا از این رویداد را در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارت آپ‌ها در استان و کشور دانست و بیان کرد: کلیه تیم ها و استارت آپ های فعال در این حوزه بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
وی در پایان با بیان اینکه این مسابقات شامل دو مرحله می باشد و طی دو روز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، اهدای جوایز به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت های معتبر از مزایای شرکت در مسابقات خواهد بود.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت این رویداد به نشانی ictchallenge.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه با شماره تماس ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x