اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سرهنگ کامران ریاحی : توقیف کامیونت حامل بار قاچاق لوازم آشپزخانه، لوازم یدکی و اقلام بهداشتی در اصفهان

سرهنگ کامران ریاحی : توقیف کامیونت حامل بار قاچاق لوازم آشپزخانه، لوازم یدکی و اقلام بهداشتی در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” کامران ریاحی” با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری بالای خود از انتقال محموله ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل و رصد دقیق خودروهای عبوری در اتوبان “امیرکبیر” به سمت “نطنز” به یک دستگاه خودروی کامیونت که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدرک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بود، گفت: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودروی مذکور محموله ای از لوازم آشپزخانه، لوازم یدکی و اقلام بهداشتی کشف شد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x