اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حسین امیری : جمع آوری پسماند خشک با استفاده از یک فناوری شبیه اسنپ در حال طراحی است

حسین امیری : جمع آوری پسماند خشک با استفاده از یک در حال طراحی است

فن آوری شبیه اسنپ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، یکی دیگر از وظایف شهرداری برای بر طرف کردن مشکلات کلان شهر اصفهان که ، شهری با قدمتی بسیارو ، مشکلاتی کوچک که بزرگ نشان داده می شود مشکلاتی که اگر توجه به آن نشود سلامتی افراد جامعه رابه خطر خواهد انداخت .

در حالیکه مردم اصفهان شاهد تمام وظایفی  که شهرداری برای حفظ و نگهداری شهرشان انجام می دهد هستند  . پس دستهایمان را به دستهای نیروهای شهرداری گره خواهیم زد  تا با همتهایمان دوباره مشکلی از اصفهان بر داشته شود و نام زیبایش باز در کشور بدرخشد. 

حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت : جمع آوری پسماند خشک با استفاده از یک فناوری شبیه اسنپ که سیستم یا اپلیکیشنی  در حال طراحی است تا مردم برای جمع آوری پسماند خشک یا قابل بازیافت خود درخواست بدهند، پس از این تماس خودروی مورد نظر سریعا در محل درخواست شهروند

برای جمع آوری زباله حضور می یابد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان حسین امیری  با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به طور مستقیم پاسخگوی تلفنی مسائل، مشکلات و درخواست های شهروندان مناطق مختلف اصفهان شد.

وی در  حاشیه  پاسخگویی با بیان اینکه: بیش از %۴۸تماس های گرفته شده با۱۳۷ مربوط به حوزه خدمات شهری است که ،  حوزه ای بسیار وسیعی دارد  و همکاران من در این حوزه به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به شهروندان شهرمان هستند اقدامات و  خدماتی مانند تمیز کردن ، جمع آوری زباله، فضای سبز، مبلمان شهری، سدمعبر، زیباسازی و … برای مردم ملموس بوده و در سطح شهر به خوبی حس می شود؛ بنابراین اگر یک روز این کارکردها دچار وقفه شود باعث واکنش مردم و تماس آنها با اداره ۱۳۷ می شود که البته همکاران ما نیز موظف به پیگیری درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان به صورت ۲۴ ساعته هستند درصورت دریافت بازخوردهای مناسب پس از اجرای طرح آزمایشی سعی می شود این موضوع به تمام شهر توسعه پیدا کند. تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شده و امیدواریم ظرف یک ماه آینده این کار در یکی از مناطق شهر اصفهان اجرا شود.

 انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x