اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

قضیه نشست شهردار اصفهان ، رونمایی از سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی در اصفهان

قضیه نشست شهردار اصفهان ، رونمایی از سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی در اصفهان

 

قصه آدم و هوا قصه پر قصه ی  این روزهای اصفهان است . روزهایی که ، هیچ کس فکر آن را نمی کرد که هوایی تیره و غبار آلود را ببینیم و روزهایی  که باید به دنبال هوای پاک باشیم .

مراسم در روز یکشنبه ۲۲ دیماه ۹۸ با حضور شهردار مرکزی ، مسئولان پلیس راهور و ، نیروهای معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان و جمعی از خبر نگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

داریوش امانی ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان گفت : آلودگی هوا ساخت دست بشر است  .به دستور شهردار برنامه ای عملیاتی اجرا شد تا سال جدید هوای پاک بیشتری داشته باشیم.

مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان برای ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفتیم تا نوسازی و اضافه گردد. و هزار دستگاه تاکسی را نوسازی و هزار دستگاه دیگر را باز سازی شده که قبلا این کار انجام شده است .

 

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بیان کرد : در سال ۹۵ تعداد کشته ها ۱۶۸نفر و در سال ۹۶تعداد کشته ها ۱۴۸ نفر که  ، شیب منفی داشته و دلیل آن مجهز شدن به سیستم های هوشمند است .

وی ضمن اشاره به پروژههای سال آینده عنوان کرد :

 

 

 

رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: بخشهای آموزش و فرهنگ سازی ، توجه به سیستم هایی هوشمند که ما پیشگام درکشور هستیم . آلودگی هوا مختص خودروها نخواهند بودبلکه تمام وسایل نقلیه موتوری منجر به آلودگی می شود و،در حوزه صنعت وضع بدتر است .

وی افزود : ۱۰۰دستگاه دوربین در حال تست است و دوربینها هر سه ماه یکبار تست می شوند. شهردار اصفهان  قدرت الله نوروزی گفت : مدیریت شهری ضامن توسعه و نظم در شهرها است . نوروزی بیان کرد : جوانان  ما امروز تحت تاثیر فضای خانواده نیستند و جامعه برای  آنها نقش کلیدی دارد. باید باور کنیم شهرداری نهاداجتماعی است و با نگاه کهنه و عقب مانده شهر را اداره کردند معنا نداردشهر باید هوشمند باشد.

شهردار در پایان افزود : دست به بعضی کارها بزنیم تا بتوانیم نظم و آسایش را به بار آوریم . اگر چه تا رسیدن به شهری ایده آل فاصله زیاد است ولی راهها هموار شده است .

نصر رئیس شورای شهر اصفهان بیان کرد : بحث بودجه و بخش مالی را تامین خواهیم کرد .

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x