اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر محمد رضا قنبری : تشکیل کارگروه تخصصی در بنیاد صیانت از نهاد خانواده در تمامی استانهای کشور

دکتر محمد رضا قنبری معاونت اجتماعی و پیشگیری : تشکیل کارگروه تخصصی در بنیاد صیانت از نهاد خانواده در تمامی استانهای کشور

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،  بنیاد صیانت از نهاد خانواده، نهادی مردمی است که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ایجاد گردیده است. این بنیاد در تمامی استان های کشور به ایجاد نمایندگی هایی با ماهیت، حمایت از نهاد خانواده تشکیل شده و به فعالیت می پردازد.

سومین جلسه هیئت مدیره صیانت از بنیاد نهاد خانواده با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش بسترهای مناسب برای آموزش و آگاهی شهروندان در خصوص سبک زندگی و صیانت از خانواده با محوریت راه های کاهش طلاق در شهر اصفهان همچنین دعوت از افراد تأثیر گذار در حوزه خانواده، دانشگاه ها، خیریه ها و خیرین برگزار گردید.

دکتر محمدرضا قنبری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان با بیان اینکه ایجاد کارگروه های تخصصی،‌ علمی و سازمان های مردم نهاد در بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان اصفهان با هدف شناسائی افراد و فعالان این حوزه تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: گسترش این کارگروه ها و دعوت از افراد شاخص جهت حضور در این بخش ها چون سرمایه گرانبهایی خواهد بود که به ارتقاء هرچه بیشتر این بنیاد برای رسیدن به اهداف متعالی این مجموعه برای حفظ و صیانت از کیان خانواده کمک می کند.

محدرضا قنبری با اشاره به اینکه بنیاد صیانت از نهاد خانواده با هدف تمرکز بر کاهش آسیب های اجتماعی سعی دارد تا برای پیشگیری معضلات این حوزه اقداماتی را انجام دهد، خاطر نشان کرد: هدف از تأسیس بنیاد صیانت از خانواده، شناخت و برجسته کردن جایگاه خانواده، کاهش طلاق و مناقشات خانوادگی، افزایش سطح امنیت در نهاد خانواده، اصلاح، ترمیم و بازاجتماعی نمودن افراد آسیب دیده و در معرض آسیب می باشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان ، ادامه داد: تأسیس بنیاد صیانت از نهاد خانواده در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و به منظور پیشگیری از طلاق و فروپاشی آن است همچنین این بنیاد با هدف توجیه،‌ ساماندهی مشاهیر، سرمایه های ملی، اجتماعی و منابع مختلف مردمی در زمینه خانواده فعالیت می کند..

به گفته وی، سازمان های مردم نهاد و سازمان های متولی امر خانواده از مهم ترین بخش های این بنیاد جهت طرح ریزی و برنامه ریزی هستند همچنین بنیاد صیانت از نهاد خانواده سعی دارد با کمک ظرفیت های مختلف مردمی گام های موثری در زمینه کاهش و پیشگیری از وقوع جرم بردارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x