اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرهنگ ایرج محمدی : ۱۹۷ راهی آسان و سریع برای حل مشکلات مردم در حوزه نظم و امنیت است

سرهنگ ایرج محمدی :۱۹۷ راهی آسان و سریع برای حل مشکلات مردم در حوزه نظم و امنیت است

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان، سامانه ۱۹۷، را راهی آسان و سریع برای رسیدگی و حل مشکلات مردم در حوزه های مربوط به نیروی انتظامی عنوان کرد.

 

سرهنگ” ایرج محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: علی رغم اطلاع رسانی های بسیاری که انجام شده اما هنوز تعداد بسیار زیادی از مردم با سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی آشنا نیستند.

وی افزود: امروز به وسیله سامانه ۱۹۷ بستری فراهم شده تا مردم بتوانند آزادانه از نزدیک و بدون هیچ گونه واسطه ای با فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی انتظامی دیدار کرده و مشکلات خود را در حوزه های مربوط به این نیرو در میان بگذارند.

سرهنگ محمدی، مردم داری را یکی از شاخصه های اصلی پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران و تفاوت آن با پلیس در نظام طاغوت برشمرد و اظهار داشت: امروز یکی از افتخارات نیروی انتظامی این است که فرماندهان و مدیران آن بیشترین میزان ارتباط را با توده مردم دارند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سامانه ۱۹۷ را آسان ترین و سریع ترین راه برای حل مشکلات مردم در حوزه های مرتبط با ناجا عنوان کرد و اظهار داشت: مردم می توانند از طریق تماس با این سامانه و یا با مراجعه حضوری و شرکت در جلسات ملاقات مردمی فرماندهان نظرات، دیدگاه ها، مشکلات ، پیشنهادات، انتقادات ودغدغه های خود در حوزه نظم و امنیت وحتی تقدیر یا شکایت خود از عملکرد ماموران پلیس را مطرح کنند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: علاوه بر این سامانه فوریت های ۱۹۷ نیز به طور شبانه روز آماده رسیدگی به هرگونه مشکلی که احیاناً مردم با ماموران در کلانتری ها، مراکز و یگان های انتظامی پیدا کنند است.

این مقام انتظامی بیان کرد: اینکه سردار فرمانده انتظامی استان اصفهان براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر دو هفته یک بار در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به صورت مستقیم با مردم دیدار کرده و به مشکلات آنان رسیدگی می کنند و علاوه براین سایر مسئولان نیز پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم در این سامانه تاکید کرد و اظهار داشت: پس از ثبت تماس مردم با این سامانه بلافاصله درخواست آنان از طریق مبادی مربوطه پیگیری و در سریع ترین زمان ممکن نتیجه آن به فرد تماس گیرنده اعلام می شود.

گفتنی است، دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) پلیس اصفهان در خیابان بزرگمهر جنب کلانتری ۱۴ واقع شده و شهروندان علاوه بر تماس با این شماره می توانند به صورت حضوری نیزبه این دفتر مراجعه و دیدگاه و نظرات خود را در خصوص ماموریت های ناجا و دیگر مشکلات خود در حوزه نظم و امنیت را با کارشناسان این دفتر در میان بگذارند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x