اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جلسه هم اندیشی ساماندهی انجمن های ادبی خراسان رضوی با حضور دکتر آزاد دبیر انجمن های ادبی کشور

جلسه هم اندیشی ساماندهی انجمن های ادبی خراسان رضوی با حضور دکتر آزاد دبیر انجمن های ادبی کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، ۲۵ تیرماه ۱۳۹۸ جلسه هم اندیشی ساماندهی انجمن های ادبی خراسان رضوی با حضور دکتر آزاد دبیر انجمن های ادبی کشور برگزار شد.

در این جلسه افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  ضمن قدردانی از حضور دکتر آزاد در مشهد مقدس، ظرفیت انجمن های ادبی کشور را یک فرصت بزرگ و مغتنم برای پیشبرد اهداف عالی فرهنگی و ادبی کشور دانست.

وی از خراسان به عنوان خاستگاه قدیمی ترین انجمن های ادبی کشور نظیر انجمن فرخ یاد کرد.

تحفه گر همچنین یادآور شد، همجواری این استان با کشورهای فارسی زبان همسایه، جایگاه و فرصتی استثنایی برای انجمن های این استان ایجاد کرده است که قابل مقایسه با دیگر استان های کشور نیست.

دکتر آزاد نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه بر تعامل بین انجمن های ادبی کشور تاکید کرد. وی در این سفر دو روزه در جلسات شعر انجمن ادبی قهرمان، انجمن ادبی ارادت، انجمن ادبی امین و انجمن ادبی سیف باخرزی شرکت و از استاد امیر برزگر خراسانی نیز عیادت نمود.در این جلسه ملیحه بذری سرپرست دفتر شعر و ادب استان و حمید عشقی دبیر انجمن های ادبی خراسان رضوی نیز حضور داشتند. گفتنی است خراسان رضوی با ثبت بیش از ۱۶۰ انجمن ادبی در سامانه ثبت انجمن های ادبی کشور، رتبه نخست کشور را داراست.

استان خراسان رضوی/مشهد مقدس

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x