اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پلیس در نزدیکی قاتل میترا استاد همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران / نجفی مظنون اصلی قتل

پلیس در نزدیکی قاتل میترا استاد همسر دوم نجفی شهردار سابق  تهران /نجفی مظنون اصلی قتل

میترا در داخل حمام و با اصابت ۲ گلوله به سینه اش کشته شده است.

 

به گزارش خبرنگار حوادث پایگاه خبری احوال نیوز ، میترا استاد (نجفی) همسر دوم محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران در یک برج به قتل رسید.

ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز ۷ خرداد، وقوع این قتل به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته است.

بررسی‌های نشان می‌دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج آرمیتا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

هم‌اکنون مقامات انتظامی و قضایی در صحنه جرم حضور دارند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

به گفته شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی، میترا استاد با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است.

یکی از ساکنان این برج در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد ظهر امروز صدای مشاجره شدیدی از واحد محل سکونت همسر نجفی شنیده شده است.

شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران در این باره گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

هنوز هیچ سرنخی در دست نیست اما فرضیه های مختلفی پیش رو است و ماموران همزمان از شهردار سابق تهران و خانواده میترا نجفی بازجویی می کنند تا به سرنخی از قاتل دست یابند.

قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران در خانه اش آن هم با شلیک گلوله دومین جنایت مسلحانه در سال جدید است که خاص به نظر می رسد و پشت پرده هایی مافیایی دارد.. یک خبرنگار ادعا کرده امروز قرار بود میترا نجفی با وی مصاحبه کند اما کشته شده است و عجیب اینکه این زن خودش تماس گرفته بود و داوطلبانه خواستار مصاحبه بود که شاید ناگفته هایی داشت و نباید فاش می شد.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص شایعه احضار و بازداشت شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم، اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

یک منبع آگاه گفت ، قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخهایی از عامل جنایت به دست آمده است و جسد وی توسط فرزند ۱۳ ساله ی وی پیدا شده است .

پسر وی زمانی که از مدرسه به خانه بر می گردد با جسد مادر روبه رو می گردد و پلیس را خبر کرده است. شواهد نشان می دهد مظنون اصلی قتل محمد علی نجفی است.

تحقیقات و پیگیری برای بازداشت وی در دست اقدام است .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x