اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی صوت فرهنگ و هنر فیلم ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بیانیه جبهه ایستادگی اصفهان:عجیب است فرانسوی ها که در تولید بهترین عطرها شهرت دارند هنوز نمی دانند، وقتی شیشه عطری را بشکنی، عطرش بیشتر در فضا می پیچد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، جبهه ایستادگی اصفهان طی بیانیه ای با در نظر گرفتن عمل نابخردانه و توهین آمیز رییس جمهور فرانسه بیانیه زیر را صادر نمود:

عجیب است فرانسوی ها که در تولید بهترین عطرها شهرت دارند هنوز نمی دانند، وقتی شیشه عطری را بشکنی، عطرش بیشتر فضا را آکنده می کند.
بار دیگر جرثومه های کفر و نفاق با سناریوی شیطانی و اسلام ستیزانه در اقدام موهن و قبیحانه دست به انتشار دوباره کاریکاتوری در مجله شارلی ابدو و متعاقب آن حمایت مذبوحانه رئیس جمهور بی خرد و ماجراجوی فرانسه ازین اقدام زشت و مذموم، به ساحت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام توهین نمود. این حرکت ناشایست که حکایت از تناقض بزرگ در غرب و پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان آن برای سرپوش نهادن به ناکامی آنان در جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غرب به دین مبین اسلام و آموزه های پیامبر عظیم الشأن است سناریو نویسان شیطان صفت و دل های فاسد و ذهن های فرسوده بدانندکه با چنین حرکات منفعلانه، نه تنها بر گل سرسبد خلقت و چهره نورانی آن حضرت خدشه ای وارد نخواهد شد، بلکه سیطره و گسترش اسلام و آموزه های آن که همان کرامت انسانی است و ظلم ستیزی روز به روز در پهنای جهان بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین عجیب است فرانسوی ها که در تولید بهترین عطرها شهرت دارند هنوز نمی دانند، وقتی شیشه عطری را بشکنی، عطرش بیشتر فضا را آکنده می کند و درآن می پیچید.


کشورهای به اصطلاح مدافع آزادی بیان و به ویژه مدعیان دروغین اروپایی بار دیگر چهره خبیث و شیطانی خود را در مواجهه با اسلام به نمایش گذاشته و در آزمونی پلید باز در زمین استکبار به بازی گرفته شدند.
البته هرگزدنیا فراموش نخواهد کرد زمانی که اروپاییها،غرق در جهل قرون وسطی بودند، دانش آموختن و حمام رفتن را شیطانی می دانستند و درقصابی ها گوشت انسان می فروختند، پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم مبعوث شد و برای کل جهان دانش، صلح، اخلاق و انسانیت را هدیه آورد و همه دنیا را مدیون خودساخت.
جبهه ایستادگی استان اصفهان ضمن محکومیت قاطعانه این اقدام موهن و حرکت نابخردانه رئیس جمهور فرانسه بر عذرخواهی هرچه سریعتر امانوئل مکرون از جهان بشریت خصوصا دو میلیارد مسلمان جهان تاکید دارد و یک بار دیگر جهانیان به ویژه جوانان را بنا به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی به شناخت هر چه بیشتر، بهتر و عمیق تر شخصیت نورانی و الهی پیامبر گرامی اسلام و آیین نجات بخش دین مبین اسلام دعوت می کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x