اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ستاره الله ویسی انقلاب معاصر زنان را قلم زد / اشاره به محدودیت ها و کاستی های دنیای زنان

ستاره الله ویسی انقلاب معاصر زنان را قلم زد / اشاره به محدودیت ها و کاستی های دنیای زنان

ستاره الله ویسی کتاب انقلاب معاصر زنان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، کتاب «انقلاب معاصر زنان» یک کتاب پژوهشی است و موضوع آن: «وضع اجتماعی زنان» و بحث های پیرامون آن است.
این کتاب در سال ۹۸ جزء برترین کتاب پژوهشی سال در زمینه حمایت از از زنان شد.
نویسنده کتاب: ستاره الله ویسی،

کورد زبان است که با زبانی ساده، درد زنان جامعه را به نگارش درآورده است. و با خواندن این کتاب می توان به دغدغه نویسنده از رنج زنان جامعه و موضوع تبعیض پی برد که طی چندین پژوهش در زمینه های مختلف اوضاع زنان، در قسمت هایی از کتاب به آن ها اشاره کرده است.
موضوع های اصلی کتاب عبارتند از: اشاره به محدودیت ها و کاستی های دنیای زنان، نقش زنان در جامعه، تشویق زنان به پیشبرد اهدافشان و قاطعیت در تصمیم ها، موضوع منعِ تحصیل شدن زنان در دوره های مختلف و مطرح کردن تأسیس دانشگاه زنان، حمایت از مشاغل زنان خصوصا شغل خانه داری و نادیده گرفتن این شغل سخت و ارزشمند، تبعیض قائل نشدن بین دختر و پسر از همان سال های کودکی و فرهنگ سازی در راستای برابری این دو، حمایت زنان موفق از جامعه زنان و…

پیشنهاد قابل تأمل نویسنده در این کتاب این است که زنان با همکاری یکدیگر و نادیده نگرفتن حقوق خود و همجنسشان در صدد رفع نیازهایشان برآیند. و به زودی شاهد جامعه ای قدرتمند، با اعتماد به نفس، تحصیل کرده و موفق از زنان خواهیم بود که در آن، هیچ زنی احساس پوچی نکند و محدود نباشد.

جهت سفارش کتاب با شماره: ۰۹۱۸۷۸۷۵۸۲۵
در تماس باشید.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x