اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

مهلت دو هفته ای پلیس برای تعویض رایگان پلاک خودروهایی که بر اثر آفتاب سوختگی،ارقام آنها ناخوانا است

طرح رایگان تعویض پلاک های ناخوانا

مهلت دو هفته ای پلیس برای تعویض رایگان پلاک خودروهایی که بر اثر آفتاب سوختگی،ارقام آنها ناخوانا است

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مهلت ۲ هفته ای این پلیس برای تعویض رایگان پلاک خودروهایی که براثر آفتاب سوختگی ارقام آن ها ناخوانا شدند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمدرضا محمدی” در تشریح این خبر گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد یک سری از پلاک های وسایل نقلیه به علت آفتاب سوختگی که ناشی از جنس نامرغوب پلاک ها بود ارقام آنها ناخوانا شده و توسط دوربین ها و همکاران ما قابل رصد نیستند.

وی افزود: در همین رابطه  به آن دسته از مالکان وسایل نقلیه ای که پلاک آنها چنین ایرادی پیدا کرده فرصتی دادیم تا از امروز به مدت ۲ هفته  به یکی از ۲مرکز تعویض پلاک پلیس راهور در شهر اصفهان مراجعه کرده و به صورت رایگان نسبت به دریافت پلاک جدید خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از آنجایی که در یک بازه زمانی مشخص جنس پلاک های وسایل نقلیه اشکال داشت و همکاران ما به این موضوع واقف هستند لذا بررسی های دقیق بر روی پلاک ها صورت می گیرد و در صورتی که مشخص شود فردی عمداً با استفاده از مواد شیمایی یا حرارت دادن، این شرایط را در پلاک ایجاد کرده حتماً با فرد خاطی  برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: پس از پایان مهلت اعلام شده نیز با پلاک هایی که براثر آفتاب سوختگی ناخوانا شدند برابر مقررات رفتار می شود و این افراد علاوه بر اعمال قانون بایستی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و هزینه دریافت پلاک جدید را هم پرداخت کنند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستگاه تولید پلاک وسایل نقلیه فقط در شهر اصفهان وجود دارد، رانندگانی که با این مشکل مواجهند در هر شهرستانی که باشند بایستی به یکی از ۲ مرکز تعویض پلاک پلیس راهور استان اصفهان در شهر اصفهان واقع در شهرک آزمایش و یا ورودی شهرستان دولت آباد مراجعه کنند.

وی برخورد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دست کاری در ارقام پلاک و پلاک قدیم موتورسیکلت را از موضوعات مهم در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان عنوان کرد.

این مقام انتظامی یک هشدار هم به رانندگانی که اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروی خود می کنند داد و گفت: بارها تاکید کردیم که این کار جرم است و همکاران ما در صورت مشاهده این گونه موارد ضمن اعمال قانون، نسبت به توقیف و انتقال خودرو  به پارکینگ اقدام کرده و راننده را نیز به مراجع قضائی معرفی می کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x