اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مهندس حمید امینی : عزم ما زمانی جدی شد که با راه اندازی این سایت اشتغال زایی و کمک به مردم شهرمان باشیم

مهندس حمید امینی : عزم ما زمانی جدی شد که با راه اندازی این سایت اشتغال زایی و کمک به مردم شهرمان باشیم

حکایت استارآپهائی که تازه اول راه هستند  / رایابان در مسیر راه

استار آپهائی  که سالهای آغازین خود را می گذرانندو بایدبا ایده های نو،  دورنمائی ازکارشان راترسیم کنند .

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ،نشست  خبرنگاران و سایت رایابان روز ۵ شنبه ۳ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی خانه مطبوعاتی اصفهان  برگزار شد .

نصر رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : اشتغال زایی یکی از دغدغه های بزرگ شورای شهر اصفهان  است درسال‌های  گذشته مانند ۲۵/ ۶/۹۶مصوبه ایی درباره توسعه کار آفرینی و کمک به ایجاد صندوق خطر پذیری جهت حفظ قشر خلاق تصویب شد یعنی کار خلق شده باید ایجاد شود .

زند آور رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای شهراصفهان بیان کرد : با مرکز پژوهشهای  شورای شهرهمراه و همگام هستیم وامروزه ضرورت بحث در مورد استار آپهااست که به تعداد۴۵۰۰ گروه   درسطح کشورهستند واز این تعداد  ۱۰%آنها دراصفهان می باشند وشهراصفهان مقام دوم را از لحاظ تعداد استار آپها در کشور دارا می باشد .

زند آور افزود : اگر بخش رضایت مندی از نحوه فعالیتهای استار آپها در کنار بودجه دولت و ،  بودجه علمی قرار بگیرد می تواند مسیر رشدخود  را در پیش بگیرند .

طغیانی ریئس کمیسیون معماری ، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد :  شاهد شکل گیری پروژههای استار آپ هستیم خصوصا در حوزه معماری و شهر سازی ولی کافی نیست

رئیس کمیسیون معماری شورای شهر اصفهان اضافه کرد : استار آپها بخشهای  خصوصی هستندو شبیه یک آزمایشگاه مجازی خود را نشان می دهند با کمک شهرداری و شورای شهرمی توانند به ،  نتیجه های مثبتی برسند. رویکردهای سنتی در کشورمان به صورت یک سد در آمده که  عبورازآن برای استارآپها کار بسیار سختی است ولی با پیگیری موفق خواهند  شد.

مهندس حمید امینی مدیرعامل مجموعه رایابان  بیان کرد : عزم ما زمانی جدی شد که با راه اندازی این سایت اشتغال زایی و کمک به مردم شهرمان باشیم  وا ین کاررابا کمک شهرداری و اصحاب رسانه انجام می دهیم تا جزء اولین استار آپهایی باشیم که از اصفهان آغاز کردیم  .

صالحی مدیر اجرایی رایابان عنوان کرد :  اعتقاد مان براین است که ما مامور تلاش هستیم و نتیجه در گروخواست خداوند است. رایابان  خانواده ایی به وسعت ایران دارد .

مدیر اجرایی افزود : چالشهای  زیادی را سپری کردیم کم کم چالشها به صور نیاز ایجاد شد ندکه نقش به سزایی ونقطه ی  جدیدی  در زمینه سخت افزار و نرم افزار ایفا می کنندآن هم به  دلایلی مانند :

-نداشتن قیمت مشخص

-برخورد با مسائلی که اطلاعات شخصی است و طبیعتاً باید اطلاعات را ذخیره کرد  ،

-سرعت عمل که بسیار حائز اهمیت است .

وی ضمن اشاره به راههای ارتباطی با سایت رایابان ادامه داد: راههای ارتباطی به صورت اپیکیشن رایابان ، تلفن ثابت۳۱۳۱۳۰۳۰ از طریق سایت صورت خواهدگرفت رایابان در کنار مصرف کننده نهایی قرارمی گیرد و از صفر تا صد خدمات را با دقت و ظرافت دنبال می کنند. شغلی که امداد و یاری مسئولان رابیشتر طلب خواهد کرد .

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x