اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

جایزه ویژه زبان فارسی به جشنواره فیلم فجر ٩٨ اضافه شد

جایزه ویژه زبان فارسی به جشنواره فیلم فجر ٩٨ اضافه شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به پیشنهاد کافه هنر رادیو ایران : جایزه ویژه زبان فارسی به جشنواره فیلم فجر ٩٨ اضافه شد.
در برنامه ی «کافه هنر » در ارتباط با مسعود نجفی،مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از این پیشنهاد استقبال شد و بنا شد تیمی از فرهنگستان زبان و ادب فارسی،داوری این قسمت را عهده دار شوند.
به گزارش شبکه رادیویی ایران ، یدالله گودرزی، مدیر فرهنگ و ادب رادیوایران گفت :خانم نسرین پرویزی ،معاون گروه واژه گزینی و فرهنگ نویسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی با استقبال از این پیشنهاد،قول همکاری و اعزام تیم داوری را به روابط عمومی جشنواره فیلم فجر دادند و این تعامل دو سویه از طریق برنامه ی کافه هنر رادیو ایران صورت پذیرفت.
مدیر فرهنگ و ادب رادیوایران افزود : رادیو ایران، نگهبانی از زبان فارسی را وظیفه پیوسته ی خود می داند و از هر کوششی در این راه ، فروگذار نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: سال گذشته نیز پیشنهاد کردیم بخش ویژه زبان فارسی هم به جشنواره رادیو اضافه شود که خوشبختانه امسال این اتفاق افتاده است و این جایزه در جشنواره رادیو گنجانده شده است.
یدالله گودرزی اضافه کرد: اگر هر یک از اهالی فرهنگ به مسئولیتشان در قبال زبان فارسی عمل کنند ، آسیبها به سرعت کاسته خواهند شد و از تخریب زبان فارسی جلوگیری می شود.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x