اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

پلیس اصفهان توانست مخفیگاه فرد شرور را در یکی از استان های شمالی شناسایی کند/ شرور متواری پس از ۲ سال دستگیر شد

پلیس اصفهان توانست مخفیگاه فرد شرور را در یکی از استان های کشور شناسایی کند/ شرور متواری پس از ۲ سال دستگیر شد

 

شرور متواری پس از ۲ سال دستگیر شد/پلیس اصفهان توانست مخفیگاه این فرد را در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی کند.

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری شروری که در درگیری با یکی از شهروندان مچ دست وی را قطع کرده و متواری شده بود پس از ۲ سال تعقیب و گریز در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی” با اعلام این خبر اظهار داشت:فردی شرور ۲ سال پیش در درگیری با یکی از شهروندان  مچ دست وی را به وسیله  قداره  قطع کرده و متواری شده بود که  علی رغم تلاش های صورت گرفته هیچ گونه ردی از وی به دست نیامد تا اینکه  ماموران هفته گذشته موفق شدند مخفیگاه این فرد را در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران این یگان بلافاصله با  اخذ نیابت قضایی به محل وی سکونت متهم اعزام و وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به استان اصفهان منتقل کردند که پس از  اقدامات قضایی تحویل زندان شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان با هشدار به تمامی هنجار شکنان و کسانی که با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش عموم شهروندان می شوند گفت: این افراد با کوچکترین اقدامی که موجب برهم زدن نظم عمومی شود پلیس با اقتدار خود وارد عمل شده و اجازه عرض اندام و اعمال خلاف را به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x