اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

فدریکا موگرینی از اتحادیه اروپا در نشست شورای امنیت سازمان ملل نسبت به هرگونه مداخله و عملیات نظامی در ونزوئلا هشدار داد

پایگاه خبری احوال نیوز ، فدریکا موگرینی در نشست شورای امنیت سازمان ملل نسبت به هرگونه مداخله و عملیات نظامی در ونزوئلا هشدار داد.

 

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،  به نقل از مهر، «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که روز سه شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل حضور یافته بود، نسبت به هرگونه مداخله نظامی خارجی و یا عملیات نظامی داخلی در ونزوئلا هشدار داد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که عملیات نظامی در ونزوئلا تنها به پیچیده‌تر شدن وضعیت فعلی در این کشور و تشدید بحران خواهد انجامید.

به گفته موگرینی، تنها راه حل بحران فعلی در ونزوئلا از طریق گروه تماس بین‌المللی و با مشارکت همه طرف‌ها و ادامه مذاکرات خواهد بود.

موگرینی در عین حال نسبت به هرگونه تحمیل راه حل خارجی و غیر ونزوئلایی به این کشور ابراز نگرانی کرده و افزوده است که اتحادیه اروپا در تلاش برای ادامه کمک رسانی‌ها در ونزوئلا و کمک به بحران این کشور است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x