استان اصفهان اقتصادی ایلام بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

انعکاس اخبار حوادث و رویداد های اجتماعی نیازمند دقت و هوشمندی بالایی است /شفافیت در انتشار اخبار به احساس امنیت مردم کمک می کند

انعکاس اخبار حوادث و رویداد های اجتماعی نیازمند دقت و هوشمندی بالایی است /شفافیت در انتشار اخبار به احساس امنیت مردم کمک می کند.

 پایگاه خبری احوال نیوز ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: انعکاس اخبار حوادث و رویداد های اجتماعی با توجه به ظرافت های خاصی که دارند نیازمند دقت و هوشمندی بالایی از سوی خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار درخشان” در دیدار با “محسن طباطبایی” معاون اطلاعات و اخبارصدا و سیمای مرکز اصفهان ضمن تقدیر از پوشش خبری و انعکاس بسیار خوب مراسم تشییع با شکوه ۲۷ شهید مدافع امنیت استان گفت: مردم با این حضور پر شور خود یک بار دیگر حماسه ۲۵ آبان ۶۱ را تکرار کردند و نشان دادند که پای ارزش ها و آرمان های امام ، شهدا و انقلاب ایستاده اند و لحظه ای عقب نمی نشینند.

وی با بیان اینکه کشور ما پر است از جوانانی که آماده جانفشانی برای دفاع از ولایت هستند افزود: این مردم لایق بهترین ها هستند و بایستی خادمان نظام بیشترین خدمت را به این مردم ارائه کنند و این کار هم نیازمند مشارکت بین همه سازمان ها و نهادها است.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان، بر تاکید ویژه فرمانده انتظامی استان به اجتماعی کردن امنیت از طریق تعامل با رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا نیاز داریم که به صورت ویژه با صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و مجموعه اصحاب رسانه همکاری و تعامل داشته باشیم.

این مقام انتظامی به ویژگی ها و ظرافت های اخبار پلیسی و رویدادهای اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: انعکاس اخبار حوادث و رویدادهای اجتماعی با توجه به ظرافت های خاصی که دارند نیازمند دقت و هوشمندی بالایی از سوی خبرنگاران است و باید به گونه ای مدیریت شوند که انتشار آنها موجب تشویش، نگرانی، نا امیدی و احساس نا امنی در بین مردم نشود.

سرهنگ درخشان، تعامل با رسانه ها را در اولویت برنامه های پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس و رسانه هر دو در حفظ امنیت نقش دارند و بایستی تعامل بین آن ها همانطور که تا کنون بوده با قوت بیشتری ادامه یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه از همکاری ویژه معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان با معاونت اجتماعی پلیس استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با تقویت این روند بتوانیم امنیت پایدار و مطلوبی را برای مردم اصفهان که به حق، شایسته بهترین ها هستند فراهم کنیم.

شفافیت در انتشار اخبار به احساس امنیت مردم کمک می کند

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه گفت: با تمام توان آماده هستیم تا به پلیس در ایجاد و حفظ امنیت مردم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیشتر از گذشته تشنه اطلاعات و اخبار پیرامون خود هستند افزود: با گسترده شدن شبکه های اجتماعی موبایلی افکار عمومی جامعه ما تحت تاثیر این شبکه ها دچار دگرگونی شده و رصدهای ما هم نشان می دهد که مردم ایران با حجم بی سابقه ای از اخبار رسانه های بیگانه مواجه هستند.

طباطبایی، شفافیت در انتشار اخبار را باعث خنثی شدن نقشه های دشمن و کمک به احساس امنیت مردم دانست و بیان کرد: امروزه سرعت در انتشار اخبار حرف اول را در دنیا می زند و ما باید قبل از اینکه رسانه های بیگانه بتوانند از مسایل و حوادث داخلی به نفع خود سؤاستفاده کنند آنها را رصد کرده و به طور شفاف برای افکار عمومی تشریح کنیم.

معاون اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه ما هم معتقدیم باید اخبار حوادث و رویدادهای اجتماعی مدیریت شوند اظهار داشت: امروزه با وجود شبکه های موبایلی دیگر نمی توان جلوی انتشار اخبار را گرفت بلکه باید به گونه ای آن ها را مدیریت کرد که به احساس امنیت مردم کمک کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x