اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بانگهای تکبیر الله اکبر در آسمانهای ایران، از جمله در پل خواجوی اصفهان طنین‌انداز شد/ فردا هم وعده دیدار میدان امام

بانگهای تکبیر الله اکبر در آسمانهای  ایران طنین‌انداز شد/ فردا هم وعده دیدار میدان امام

فریاد “الله اکبر” در سراسر ایران از جمله در پل خواجو ی اصفهان ،همراه با نورافشانی طنین‌انداز شد.

فریادهای “الله اکبر “مردم ایران اسلامی از دقایقی پیش و به مناسبت جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی طنین‌انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، مردم ایران اسلامی در آستانه طلیعه چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شامگاه ۲۱ بهمن امسال نیز با یاد تکبیرهای بهمن ۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ “الله اکبر” را رأس ساعت ۹ شب در آسمان کشورمان طنین‌انداز کردند و همزمان با آن نیز آسمان تهران، مراکز استان‌ها و ۳۰۰ شهر و روستای کشور نورباران و نورافشانی شد.

پایگاه خبری احوال نیوز ،  مردم قدرشناس و ولایتمدار کشورمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساعت ۲۱ بیست و یکمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۷،  به یاد بانگ تکبیر‌های بهمن خونین سال ۵۷، بانگ «الله اکبر» سر دادند.
مردم ایران اسلامی در آستانه طلیعه چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شامگاه ۲۱ بهمن امسال نیز با یاد تکبیرهای بهمن ۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ “الله اکبر” را رأس ساعت ۹ شب در آسمان کشورمان طنین‌انداز کردند و همزمان با آن نیز آسمان تهران، مراکز استان‌ها و ۳۰۰ شهر و روستای کشور نورباران و نورافشانی شد.

بانگ تکبیـر در آسمان ایران طنین‌انداز شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز ،  همزمان با ساعت ۲۱ بیست و یکمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۷، مردم قدرشناس و ولایتمدار کشورمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به به یاد بانگ تکبیر‌های بهمن خونین سال ۵۷، بانگ «الله اکبر» سر دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، از اصفهان و شهرستانهای این استان نوای دلنشین الله اکبر در پشت بامها ، ومکانهای محتلف شهر اصفهان از جمله پل خواجو و نور باران اصفهان با نور افشانی و شادی و روشن شدن آسمان یاد انقلاب اسلامی را در چنین روزی با شادی جشن گرفتند.در تمامی کشورمان و

همزمان با طنین‌انداز شدن غریو «الله اکبر» در سراسر ایران اسلامی، نورافشانی‌های گسترده‌ای در سطح کشور به خصوص شهر‌های بزرگ اجرا شد.

مردم ایران قرار است فردا در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی‌های دشمن‌شکنی را در سراسر کشورمان برگزار کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x