استان جنوب فرهنگ و هنر

بانوی هنرمند استهبانی: ارتباطی که با نمایشنامه چِر برقرار کردم، تاثیر زیادی در گرایشم به سمت بازیگری داشت.

بانوی هنرمند استهبانی:

ارتباطی که با نمایشنامه چِر برقرار کردم، تاثیر زیادی در گرایشم به سمت بازیگری داشت.

آرام شاهسونی هنرمند جوان استهبانی که چندی قبل در نخستین حضور جدی خود به عنوان بازیگر از هجدهمین جشنواره تئاتر پسامهر تقدیرنامه بازیگری گرفت به پایگاه خبری احوال نیوز گفت: انسی که با نمایشنامه چِر پیدا کردم باعث شد بخواهم بازیگری را جدی تر دنبال کنم, چرا که به اذعان بسیاری از کسانی این نمایش را دیدند, به لطف خدا توانستم از عهده نقش بربیایم.

چِر نمایشنامه ای از ناصر حبیبان  است که به موضوع جنگ و تبعات ناشی از این پدیده خشونت بار می پردازد.

آرام شاهسونی ۱۹ ساله است و دانشجوی روانشناسی است او اعتقاد دارد: هنر مقوله ای ذاتی است که با روان انسان ها سروکار دارد و اثرگذاری مهمی در پرورش شخصیت ایفا میکند.

او که یک سال و نیم است تئاتر کار میکند معتقد است: استفاده از تجارب پیشکسوتان تاتر و مطالعه مستمر رموز موفقیت یک بازیگر محسوب میشوند..

او همچنین باوردارد که : غرور کاذب و خودبزرگ بینی می تواند به شکست یک فرد بیانجامد و دوری از این موارد برای یک بازیگر جوان لازم است.

این  هنرمند استهبانی جشنواره  استانی تئاتر پسامهر را محکی مناسب برای خود دانست و گفت:دوست دارم تئاتر را جدی تر دنبال کنم و از تجربه قدیمی ها یاد بگیرم ؛ چون تازه در ابتدای راه هستم..

آرام شاهسونی اعتقاد دارد خانواده اش تاثیر مهمی در موفقیتش داشته اند و تئاتر نه تنها لطمه ای به درسش وارده نساخته؛ بلکه او را در مسیر علم آموزی مصمم تر کرده است.

او  همچین خاطرنشان ساخت:هنر تاتر در شهرستان ها مهجور است و با توجه به ظرفیت مناسب این مناطق در حوزه نمایش، لازم است مسئولان حامی هنرمندان باشند.

این بانوی هنرمند خطاب به همنسلانش گفت: ابتدا خود را باور کنید, سپس تلاش و پشتکار را چاشنی خود باوری سازید تا موفق باشید.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح اله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x