برگزاری پرفورمنس «سبز سپید سرخ» در محوطه برج آزادی

برگزاری پرفورمنس «سبز سپید سرخ» در محوطه برج آزادی

علیرضا نیاکانپایگاه خبری احوال نیوز ، عصرروزجمعه هفتم اسفندماه درمحوطه برج آزادی پرفورمنس «سبز سپید سرخ» در محوطه برج آزادی برگزارگردید
‌نمایش پرفورمنس «سبز سپید سرخ» به کارگردانی محمد رئیسی همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی، بنیاد رودکی و مجموعه برج آزادی اجرا شد.
‌این نمایش با حضورآقایان حسین خوش‌اقبال معاون استاندار و فرماندار شهر تهران، رضا مردانی مدیرکل هنرهای نمایشی، سید محسن حسینی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، مسئولین فرهنگی هنری و اصحاب رسانه در سطح میدان آزادی برگزار شد.
مهم‌ترین پیام نمایش پرفورمنس «سبز سپید سرخ» در برج آزادی”نمایش اتحاد مردم ایران بر مقدس بودن پرچم سه رنگ کشور” بود.
‌انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x