همگام با سیل خروشان عزاداران در قلب نصفجهان؛

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
همزمان با دهمین روز از ماه محرم و فرارسیدن عصر غربت شهدای کربلا، میدان امام حسین(ع) اصفهان شاهد یکی از باشکوهترین تجمعات مذهبی خود تحت عنوان «یومالحسین (ع)» بود. در این مراسم که با حضور بینظیر و حماسی اقشار مختلف مردم از پیر و جوان برگزار شد، دکتر مهدی جمالینژاد، استاندار اصفهان نیز دوشادوش مردم در این سوگ عظیم حضور یافت. استاندار اصفهان که با حضور بیواسطه در متن جمعیت و در فضای آکنده از معنویت این اجتماع حاضر شده بود، ضمن همراهی با دستهجات عزاداری و ابراز ارادت به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از نزدیک شاهد حماسه حضور مردم ولایتمدار اصفهان در پاسداشت شعائر حسینی بود. دکتر جمالینژاد در حاشیه این حضور، تجلی عشق مردم اصفهان به امام حسین(ع) را وصفناپذیر خواند و تأکید کرد که حضور در این اجتماعات مردمی، نه تنها مایه برکت است، بلکه وظیفه مسئولان برای خدمترسانی به چنین مردم شریف و عاشقی را سنگینتر میکند. حضور پرشور مردم در این آیین، به گونهای بود که وجب به وجب میدان امام حسین(ع) و ورودیهای آن شاهد طنین فریادهای «لبیک یا حسین» بود. استاندار اصفهان با همراهی در بخشهای مختلف این مراسم، همراه با مردم در سوگ مظلومیت شهدای دشت نینوا سوگواری نمود و با آرمانهای بلند نهضت عاشورا تجدید میثاق کرد. این اجتماع مردمی که با شکوهی خاص و نظمی ستودنی برگزار شد، بار دیگر نشان داد که پیوند مردم و مسئولان در سایه ارادت به اهلبیت (ع) مستحکمتر از همیشه است.
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
