امید محترمی: مانور مدیریت بحران سنجش عیار خدمت‌رسانی به مردم است

امید محترمی: مانور مدیریت بحران سنجش عیار خدمت‌رسانی به مردم است

مانور مدیریت بحران سنجش عیار خدمت‌رسانی به مردم است
مدیر کنترل و هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مانور مدیریت بحران محل ارزیابی عیار خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امید محترمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان اصفهان و پس از اجرای مانور دورمیزی حماسه و ایثار اصفهان با رویکرد زلزله اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید مانور تمام عیار فردا را به چشم یک فرصت نگاه کرده و از آن برای شناسایی مشکلات، چالش‌ها، نقاط ضعف و تقویت ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: در این مانور نباید تنها به سناریو موجود اکتفا کرد بلکه باید از این دورهم جمع شدن نهایت بهره را برد.

مدیر کنترل و هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر رعایت موارد ایمنی در این مانور عنوان کرد: هیچ چیز به عنوان عجله و شناب در مانور مدیریت بحران وجود ندارد و لازم است در هر لحظه نسبت به ایمنی افراد توجه لازم را داشت.

وی تأکید کرد: مانور فردا تمرین خوداتکایی است و باید برای رعایت این موضوع در شرایط حقیقی تمرین کرد.

محترمی با بیان اینکه مانور فردا محل ارزیابی عیار خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در مانور تمام عیار فردا همه دست به دست هم می‌دهیم تا عیار خدمت‌رسانی را به نمایش در آورده و همه هم‌قسم می‌شویم تا نشان دهیم برای حفط جان و مال و سرمایه مردم در هر شرایطی آماده هستیم.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x