نشست تخصصی بازاریابی و رضایت‌مندی مشترکین در پروژه ملی فیبر نوری در مخابرات اصفهان

نشست تخصصی بازاریابی و رضایت‌مندی مشترکین در پروژه ملی فیبر نوری در مخابرات اصفهان

نشست تخصصی بازاریابی و رضایت‌مندی مشترکین در پروژه ملی فیبر نوری در مخابرات اصفهان برگزار شد 

صبح امروز -چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۴- نشستی تخصصی با محوریت بازاریابی، فروش و ارتقاء رضایت‌مندی مشترکین در اجرای پروژه ملی فیبر نوری و عملیات برگردان، در سالن جلسات ساختمان سردار شهید نیلفروشان مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این نشست که با حضور عبدالمجید امامی معاون تجاری شرکت مخابرات ایران، مهدی یوسفی معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان، مدیریت شهرستان مرکز استان و شبکه دسترسی، جمعی از روسای تجاری، مدیران نواحی و پیمانکاران اجرایی پروژه، به‌صورت حضوری و همچنین از طریق ویدئوکنفرانس با مدیران و روسای شهرستان‌های استان برگزار شد؛ضمن بررسی راهکارهای بهبود فرآیندهای بازاریابی و فروش خدمات مبتنی بر فیبر نوری، بر اهمیت جلب رضایت مشترکین در مراحل اجرایی پروژه ملی فیبر و عملیات برگردان تأکید شد. همچنین، گزارشی از روند پیشرفت پروژه در سطح استان ارائه گردید و پیشنهادهایی برای افزایش بهره‌وری تجاری مطرح شد.

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در سخنان خود، نقش کلیدی مخابرات منطقه اصفهان در تحقق اهداف ملی پروژه فیبر نوری را برجسته دانست و بر لزوم هم‌افزایی میان واحدهای تجاری، فنی و اجرایی تأکید کرد.

در پایان، مقرر شد جلسات مشابه به‌صورت دوره‌ای برگزار شده و نتایج اقدامات اجرایی به‌طور مستمر پایش و ارزیابی شود.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x