در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران امضای تفاهم‌نامه همکاری توانیر و همراه اول با هدف در صنعت انرژی

در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران امضای تفاهم‌نامه همکاری توانیر و همراه اول با هدف در صنعت انرژی

در جریان بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری توانیر و همراه اول با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی کشور

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،

این تفاهم‌نامه با حضور دکتر مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر و مهندس محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان امضاء شد.

این همکاری گامی مهم در مسیر تحول دیجیتال، بهینه‌سازی مصرف انرژی و ارتقای بهره‌وری صنعت برق کشور به‌شمار می‌رود.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x