
در بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی صنعت برق ایران امضای تفاهمنامه همکاری توانیر و همراه اول با هدف در صنعت انرژی
در جریان بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی صنعت برق ایران
امضای تفاهمنامه همکاری توانیر و همراه اول با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی کشور



به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،
این تفاهمنامه با حضور دکتر مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر و مهندس محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان امضاء شد.
این همکاری گامی مهم در مسیر تحول دیجیتال، بهینهسازی مصرف انرژی و ارتقای بهرهوری صنعت برق کشور بهشمار میرود.
انتهای پیام/*
