
بررسی پروژههای برق و انرژیهای نو با مدیرعامل شرکت برق منطقهای اصفهان
بررسی پروژههای برق و انرژیهای نو در نشست نماینده مردم اصفهان با مدیرعامل شرکت برق منطقهای
در دیداری صمیمی و تخصصی، دکتر حامد یزدیان، نماینده مردم شریف اصفهان و نایب رئیس فراکسیون نظارت بر صنعت آب و برق کشور، با مهندس سعید محسنی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای اصفهان، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان در این جلسه، مهمترین مسائل و چالشهای صنعت برق در حوزه تولید، انتقال و توزیع مورد بررسی قرار گرفت. همچنین دکتر یزدیان با تأکید بر ضرورت افزایش پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن برای مشترکان، خواستار تسریع در روند اجرای پروژههای توسعهای شد.
در ادامه این نشست، موضوع ناترازی انرژی و راهکارهای مقابله با آن در سطح استانی و ملی مورد تحلیل قرار گرفت. همچنین وضعیت فعلی ساخت و توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر و ظرفیتهای سرمایهگذاری بخش خصوصی در این حوزه، از دیگر محورهای مورد بحث بود.
این دیدار با هدف هماهنگی بیشتر میان نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی صنعت برق برای پیشبرد اهداف توسعهای و افزایش تابآوری شبکه برق کشور برگزار شد.
انتهای پیام /*
