اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

نخستین جلد از مجموعه کتاب تخصصی آموزش بازیگری فیلم درجهان

نخستین جلد از مجموعه کتاب تخصصی آموزش بازیگری فیلم درجهان به نام استاد عباس صیادی تهیه کننده ، کارگردان و پژوهشگر آموزش بازیگری فیلم ثبت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اولین جلد از مجموعه کتاب تخصصی شکارچی شجاع در جهان مجوز گرفت.

این مجموعه حاصل پژوهشهای استاد عباس صیادی از سال ۱۳۷۹ تا شروع به نگارش از سال ۱۳۹۹ تا رسیدن به گرفتن مجوز و چاپ اولین نسخه از اولین کتاب این مجموعه در سال ۱۴۰۳ میباشد.

استاد این مجموعه را با تحقیق و تفحص و پژوهش در مغوله « سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی ، تکنیکی و تاکتیکی و… » با سختیهای بسیار ناملایمات ، بی مهریها و حتی بیانی و کتبی به ایشان اعلام گردیده که این سبک را به خارج از کشور ببرند و آنجا به نام کشور دیگر به ثبت برسانند تا کتابها و سبک به داخل ایران آورده شود و کتابها و سبک را ترجمه کنند.

استاد در مورد این سبک با آقای مخبر معاون اول آقای رئیسی رئیس جمهور که نامه ایشان به وزارت ارشاد یک ماه در وزارت ارشاد گم شده بود و آقای قالیباف رئیس مجلس وقت ، ۶ بار با وزیر ارشاد آقای اسمائیلی ، با آقای جبلی رئیس صدا و سیما ، آقای آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ، شهر دار تهران ، چند تن از شورای شهر تهران و…. که غیر از آقای مخبر همه به استاد دروغ گفتند و هیچ همایتی از استاد و این سبک نکرده اند و استاد بدون گرفتن کوچکترین کمک و هزینه از هیچ شخص و یا هیچ ارگان دولتی یا خصوصی تا به مجوز و چاپ اولین جلد این مجموعه نفیس که شامل

۱ . بازی چیست؟

۲ . بازیگر کیست؟

۳ . مخاطب کیست؟

۴ . بازیگری چیست؟

۵ . چند نوع بازیگری وجود دارد؟

۶ . از چه زمانی انسان میتواند تمرین بازیگری را شروع کند؟

۷ . از چه تاریخی بازیگری شروع شده است؟

۸ . و…. رسانیده اند خیلی ها به استاد برای حمایت از تالیف ، مجوز گرفتن وچاپ دروغ گفته اند و هیچ کمکی به استاد نکرده اند.

شما مردم میتوانید از مؤلف این مجموعه استاد عباس صیادی حمایت کنید .

برای حمایت از مؤلف و نگارش و چاپ جلدهای بعدی و برای ترجمه کتاب و انتقال این مجموعه به هنر جویان کشورهای دیگر و کمک به ثبت اولین سبک تخصصی آموزش بازیگری فیلم به نام ایران در جهان هر کاری میتوانید انجام دهید.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x