اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

پیام تبریک دکتر شکاری به مناسبت عید سعید فطر

دبیرکل نهاد بین المللی صلح و سازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران دکتر شکاری درپیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به ملت شریف ایران تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی استان تهران نهاد بین المللی صلح و سازش اتحاد عدالت اجتماعی فرمانده دکتر شکاری دبیرکل محترم نهادبین المللی صلح و سازش و عدالت اجتماعی استان تهران ویژه کشوری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت عید سعید فطر از مردم برای حضور پرشور در نماز عیدفطر دعوت فرمودند.

به گزارش روابط عمومی نهاددر بیانیه آمده است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ» .

«اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ، وَأَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ، وَأَهْلَ التَّقْویٰ وَالْمَغْفِرَهِ».

عید فطر، عید عبودیت و عید بندگی و همبستگی و شکفتن جان‌های جلا گرفته در ضیافت الهی، رمضان المبارک که رویش مجدد خود را به جشن و شادمانی می‌نشینند. فطر صیام و فطر بندگی و جشنی برای بلوغ معنوی آنان که در زلال جاری رمضان بهره و نصیبی برده‌اند.و اینک نسیم نویدبخش برکات الهی در عید سعید فطر که ضیافتگاه وصال و پایان ضیافت الهی رمضان است، وزیدن گرفته و درب‌های رحمت و مغفرت و رضوان واسعۀ الهی بیش از هر زمان دیگری بر روی بندگان و پرهیزکاران و روزه‌داران او گشوده شده و شوق وصال به سرچشمه زلال لم‌یزلی را قوت بخشیده است.

فرمانده محترم در ادامه: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی و دعا برای تعجیل در فرج صاحب عصر و امام زمان حضرت مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» از ملت مسلمان و قدرشناس ایران اسلامی دعوت فرمودند تا در نماز عید فطر که در تهران به امامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و در تمامی مساجد و مصلی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور یابند.

من الله توفیق

دکتر شکاری ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x