اعتراف سارقان به ۲۱ فقره سرقت تلفن همراه

اعتراف سارقان به ۲۱ فقره سرقت تلفن همراه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای ۳ نفره باند سرقت گوشی تلفن همراه با ۲۱ فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال باختگان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرده و با تحقیق از مالباختگان و به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند ۳ سارق  را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه تا کنون به ۲۱ فقره سرقت اعتراف و اقدامات در زمینه کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام صحبت کردن با گوشی تلفن همراه مراقب باشند و در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آنها  اکیدا خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آنها را به پلیس اطلاع دهند ضمن این که شماره سریال تلفن همراه خود را در جایی یادداشت کنید تا در صورت سرقت بتوان آن را ردیابی کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x