اجتماعی استان اصفهان تصاویر حقوق بشر حوادث مرکزی

ترافیک روان اصفهان در ایام نوروز

ترافیک روان اصفهان در ایام نوروز

ترافیک روان اصفهان در ایام نوروز

پایگاه خبری احوال نیوز، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با حضور در برنامه”بهار بهار” سیمای اصفهان با اشاره به ترافیک روان اصفهان در ایام نوروز، از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات، به کاهش حوادث ترافیکی در سطح معابر کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اصغر زارع با خضور در برنامه”بهار بهار” سیمای اصفهان گفت: در ۳ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی، با وجود ترافیک روان در معابر شهری استان اصفهان ولی متأسفانه شاهد فوت ۴ نفراز هموطنانمان بر اثر تصادفات در شهر اصفهان بوده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی پلیس راهور استان اصفهان ازابتدای مهرماه تا کنون برای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ گفت: با توجه به توریستی بودن استان اصفهان، شرایط ویژه ای بر وضعیت ترافیک شهری حاکم است و این موضوع باعث شده است که با هم افزایی و همکاری با سایر اعضای شورای ترافیک استان اصفهان سعی کنیم میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی و شهروندان باشیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی، تصریح کرد: با مشارکت مردم میتوان حوادث جرحی و فوتی به ویژه برای راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده را به حداقل رساند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x