اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر حقوق بشر فرهنگ و هنر مرکزی

حال و هوای ماه مبارک رمضان و عید نوروز در فضای تبلیغات شهری

حال و هوای ماه مبارک رمضان و عید نوروز در فضای تبلیغات شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سخنگوی ستاد دائمی خدمات شفر شهر اصفهان گفت: در حال حاضر فضای تبلیغات، المان‌ها، نمادها و رویدادهای شهری مربوط به ماه مبارک رمضان است و از سه روز آینده موضوع عید نوروز نیز به این فضا اضافه می شود.

سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: شعار «بهار بهار» برای خدمت‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر در نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده و قرار است در فاز نخست، تمامی زیرساخت‌های رسانه‌ای و فعالیت‌های شهرداری به کمک فضاسازی تبلیغاتی این شعار بیاید.

او با بیان اینکه تمامی فضاهای تبلیغاتی با چند نمونه طرح فضاسازی شده و شهر حال و هوای ماه مبارک رمضان را به خود گرفته است، افزود: ۵۶ طرح تک‌پایه، ۵۵ عدد استرابورد، ۲۰ دیوارنگاره ایستگاه‌های مترو و ۱۹۳ لمپوز برای این فضاسازی مورد استفاده قرار گرفته که قسمتی از آن فرازهایی از دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان با تیترهایی همچون ماه بیداری، ماه تقدیر و ماه هدایت است.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بخش دیگری از طرح‌های زیرساخت‌های تبلیغی به اسماءالحسنی اختصاص یافته است، اضافه کرد: در این طرح‌ها یکی از اسامی الهی نوشته و یک جمله اخلاقی پیرامون این نام الهی در آن اجرا شده است.

او انجام اقداماتی در زمینه زیباسازی شهر را از دیگر برنامه های در دست اجرا ویژه این ایام دانست و گفت: نقاشی‌خط‌هایی با المان ماه و با استفاده از اسماء الهی توسط تعدادی از هنرمندان اجرا و در شهر جانمایی شده است.

معرک نژاد با بیان اینکه تبلیغات ویژه برنامه «بهار جانان» مربوط به پیشکسوتان قرآنی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سطح شهر انجام شده است، اضافه کرد: محافل قرآنی که از دوم تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و برنامه جزءخوانی که در گلستان شهدا و گذر چهارباغ در حال برگزاری است، از دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان به‌شمار می‌رود.

او ادامه داد: از دیگر برنامه های این ایام تور «رمضان‌گرد» با محوریت معرفی امام‌زاده‌های شهر و گردشگری معنوی و مذهبی است که از ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

او برگزاری موکب‌های افطار از سوم تا نهم فروردین، برگزاری جشنواره مناجات‌خوانی در باغ غدیر از ۸ تا ۹ فروردین و برگزاری جُنگ قرآنی در گلستان شهدا از ۳ تا ۸ فروردین را از دیگر برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ دانست و گفت: در حال حاضر فضای تبلیغات، المان‌ها، نمادها و رویدادهای شهر مربوط به ماه مبارک رمضان است و از سه روز آینده موضوع عید نوروز نیز به این فضا اضافه می شود.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x