اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

معاون شهردار اصفهان خبر داد: رقابت ۱۲ هزار نفر در رویداد جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان امسال

معاون شهردار اصفهان خبر داد: رقابت ۱۲ هزار نفر در رویداد جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان امسال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، گفت: در رویداد جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در سال جاری حدود ۱۲ هزار نفر در ۳۰ رشته به رقابت می‌پردازند که تورنمنتی جذاب با دربرگیری بالا را شاهد خواهیم بود.

دکتر کمال حیدری، در نشست خبری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار کرد: مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ۳۰ رشته برای آقایان و ۲۵ رشته برای بانوان اجرا می‌شود.

او افزود: سال گذشته در این رویداد ۷۰۰ ورزشکار شرکت کردند، اما در رویداد سال جاری حدود ۱۲ هزار نفر در ۳۰ رشته به رقابت می‌پردازند که تورنمنتی جذاب با دربرگیری بالا را شاهد خواهیم بود.

دکتر کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، با تأکید بر اینکه برای توسعه ورزش همگانی در ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی اقدامات خوبی انجام شده است، ادامه داد: برای استفاده از حیاط ۲۰۰ مدرسه هدف گذاری شده بود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد و به ورزش و بازی در حیاط این فضاهای آموزشی بپردازند، اما در نهایت از ۷۷ مدرسه استفاده کردیم که امکان خوبی برای ورزش شهروندی در دل محلات شهر به شمار می‌رود.

دکتر کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، گفت: نرم‌افزاری در حال طراحی است که آدرس ظرفیت و امکانات ورزشگاه‌های شهر قابل رصد و استفاده باشد؛ این نرم‌افزار در هفته فرهنگی اصفهان رونمایی خواهد شد.

دکتر کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت سیاست اصلی ما در حوزه ورزش است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها به‌نحو احسن استفاده کنیم، البته شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، از این‌رو نیاز به هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها برای انجام اقدامات و تحقق اهداف داریم.

دکتر کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در فضای تعاملی امکانات بهتری را برای شهروندان فراهم کنیم؛ البته جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان نیز یک حرکت فرهنگی است و هدف اصلی آن افزایش نشاط اجتماعی و شور و نشاط در جامعه است.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x