اصفهان پذیرای ۲ میلیون نفر گردشگر نوروزی

رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد: اصفهان پذیرای ۲ میلیون نفر گردشگر نوروزی

اصفهان پذیرای ۲ میلیون نفر گردشگر نوروزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، آیین آغاز فعالیت این ستاد از آمادگی شهر برای استقبال از ۲ میلیون گردشگر نوروزی در اصفهان، با حضور دکتر قاسم زاده، شهردار اصفهان، و مهدی بقایی، رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، و دکتر احمد شریعتی و تعدادی دیگر از اعضای شورای شهر و با حضور اصحاب رسانه ، در محل پل خواجو برگزار شد.

در آیین آغاز فعالیت این ستاد از آمادگی شهر برای استقبال از ۲ میلیون گردشگر نوروزی در اصفهان خبر داده شد.

در آیین آغاز فعالیت این ستاد از آمادگی شهر برای استقبال از ۲ میلیون گردشگر نوروزی در اصفهان ابتدا دکتر علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان، در این مراسم اظهار کرد: امسال ستاد خدمات سفر از ماه‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرد تا بتوانیم در ایام‌نوروز میزبان خوب و شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.

او افزود: امیدواریم مسافران عزیز با خاطراتی خوب و شیرین اصفهان را ترک کنند و البته آداب میهمانی را به‌جا آورده و حرمت‌ها و هنجارهای شهر ما را رعایت کنند.

دکتر علی قاسم زاده، با اشاره به اینکه سال گذشته در اصفهان پذیرای حدود یک میلیون و نیم نفر مسافر بودیم، اضافه کرد: امسال برای پذیرایی از ۲ میلیون گردشگر آماده هستیم.

مهدی بقائی ، جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، نیز در این مراسم گفت: به همه همکارانم در ارگان‌های مختلف که طی ۶ ماه گذشته در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز فعالیت کردند، خداقوت می‌گویم.

مهدی بقایی با اشاره به اینکه حدود ۳هزار نفر در این مدت مشغول آماده‌‌سازی شهر بوده‌اند، افزود: امیدوارم ثمره این تلاش‌ها یک میزبانی خوب و شایسته از مسافران نوروزی باشد.

او اضافه کرد: شعار امسال در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان باتوجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، «بهار بهار» انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز گفت: پرونده نوروز و افطار به‌عنوان ۲ میراث ارزشمند در سازمان یونسکو به ثبت جهانی رسیده‌ که نشان‌دهنده هویت و تاریخ کشوری است که باید قدر آن را بدانیم.

حمیدرضا محققیان با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در تمامی شهرستان‌های استان، خاطر نشان کرد: امسال کلیه شهرستان‌های استان و به‌ویژه شهر اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند و برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام شده است.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x