اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

سلمان قاضی‌عسگر: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری این دوره بوده

سلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است.

سلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ; بیست و نهمین ویژه برنامه « به احترام مردم اصفهان» با محوریت آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی، ترافیکی و خدماتی، منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعتبار ۳۱۳ میلیارد تومان صبح چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۹ باحضور علی قاسم زاده شهردار اصفهان، سلمان قاضی عسکر شهردار منطقه ۹ ، مدیران شهری و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.


سلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه پروژه‌های این منطقه، در فرهنگسرای موعود خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است. آزادسازی و احداث فاز نهایی خیابان بهشت، تکمیل خیابان شهید عشوریون و تکمیل خطوط اتوبوسرانی از اقدامات اخیر در منطقه ۹ بوده است. سلمان قاضی‌عسگر، بازگشایی گلوگاه‌ها، بازسازی فرهنگسرای موعود و تمامی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و ورزشگاه‌های منطقه و احداث یک سالن ورزشی استاندارد با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی منطقه نیز، ازجمله اقدامات انجام شده در شهرداری منطقه ۹ برشمرد.
سلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار داشت: برای احداث پروژه های جدید در این منطقه بالغ بر ۳۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، از جمله پروژه های مهم منطقه، پروژه مشارکتی خدماتی تجاری منارجنبان است که از وزارت میراث فرهنگی تاییدیه دارد و در شهریورماه سال آینده تکمیل می‌شود.این پروژه ۱۵ هزار متر زیربنا دارد اما ۴ هزار متر آن کاربری مفید خدماتی و تجاری دارد.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سیستم ذخیره و پمپاژ آب هزار مترمکعبی از دیگر پروژه‌هایی است که با هدف تامین آب موردنیاز برای آبیاری فضای سبز منطقه احداث شده است.
رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: اصفهان علیرغم اینکه از مشکلات متعددی مانند کم‌آبی و آلودگی هوا رنج می‌برد، اما از مزایای زیادی در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فضای سبز و دانشگاهی نیز برخوردار است.
میرباقری بابیان اینکه: منطقه ۹ از مردمی متدین و شریف برخوردار است افزود: امیدوارم افتتاح پروژه‌های جدید در این منطقه، گامی در راستای افزایش کیفیت زندگی آن‌ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی، امام‌جمعه غرب اصفهان نیز با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: انتخابات، موضوعی بسیار مهم برای مردم و کشور است که می‌تواند مانند نیمه شعبان، سالروز ولادت امام عصر(عج) که هم‌تراز با شب قدر دانسته شده است، تعیین‌کننده مقدرات و سرنوشت کشور باشد.
وی همچنین اعلام کرد: امیدواریم مردم همچون مواقع دیگر با حضور موثر و جدی خود در انتخابات روز یازدهم اسفندماه، نشان بدهند که سرنوشت کشور برایشان اهمیت دارد.


حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی، امام‌جمعه غرب اصفهان ابراز داشت: ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و در نهایت افزایش حضور مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات می‌شود.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x