اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر حقوق بشر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مهدی بقایی: شعار امسال در روز درختکاری جای خالی را با درخت مناسب پر کنید

مهدی بقایی: شعار امسال در روز درختکاری جای خالی را با درخت مناسب پر کنید


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، صبح چهارشنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۲ مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان در بازدید اصحاب رسانه از مراکز پرورش گل و گیاه اصفهان بیان کرد: یکی از مسئولیت‌هایی که به‌عنوان یک اولویت در نظر گرفته شده است، «پویش خانه سبز» است و ارائه اطلاعات به عموم شهروندان در حوزه گل و گیاه است. سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان به عنوان مرجع علمی در کشور شناخته می‌شود وی همچنین اعلام کرد: دو مدیرعامل از دو سازمان مدیریت شهر اصفهان عضو هیأت مدیره اتحادیه خدمات شهری کشور شدند.


مهدی بقایی ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی پارک‌ها از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است، سال ۱۴۰۲ با محوریت سازمان پارک‌ها و مشارکت سازمان زیباسازی، مدیریت نت و سازمان فرهنگی تلاش شد تا شاخص تفرج شهروندان را ارتقا دهیم.


وی در ادامه مطلب خود افزود: در هر منطقه شهری یک پارک انتخاب و برای آنها مشاور گرفته شد و با حضور آن سازمان‌ها طراحی‌ها آماده شده است، امیدواریم در سال آینده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان اذعان داشت: مقرر شده امسال در ۳۰۰ هزار تشتک از ۷۰۰ هزار تشتک خالی و فضاهایی که از درخت خالی شده‌اند، درختکاری انجام شود، در این راستا در روز درختکاری در ۱۱۰ هزار تشتک خالی که در معابر اصلی شهر قرار دارند، درخت کاشته می‌شود تا در فضاهایی که هم خاک وجود دارد و هم آبیاری انجام می‌شود، بهره وری کامل رخ دهد.


وی همچنین اعلام کرد: در بخش تولید گل و گیاه و نگاه به حوزه دانش بنیان در این موضوع چشم انداز خوبی ترسیم شده است. موفقیت‌ها در این بخش حاصل اقدامات شبانه روزی همه فعالان در سازمان پارک‌ها و فضای سبز است، با تغییر نگاه در مراکز تولیدی شاهد اتفاقات خوبی هستیم.


مهدی بقایی با اشاره به اینکه: سال گذشته در بخش کاشت گل، ابتکاری را در دستور کار قرار دادیم، افزود: در این راستا کاشت گل را از فضای باغچه ثابت به فلاور باکس آوردیم و سطح کاشت گل را بالاتر آوردیم تا دید بهتری برای شهروندان داشته باشد، اتفاقات خوبی را رقم زدیم، در مناسبت‌های مختلف و چهار بار به سطح شهر گل آوردیم.
مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان، شعار امسال در روز درختکاری را «جای خالی را با درخت مناسب پر کنید» مطرح کرد.
مریم نظری
انتهای پیام

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x