سردار مجتبی فدا: امنیت انتخابات را همراه با پلیس تامین خواهیم کرد

سردار مجتبی فدا: امنیت انتخابات را همراه با پلیس تامین خواهیم کرد

سردار مجتبی فدا: امنیت انتخابات را همراه با پلیس تامین خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، سردار مجتبی فدا ، فرمانده سپاه استان اصفهان ، در جلسه جهاد تبیین و انتخابات، در محل فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با حضور اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی ، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه با ابراز خرسندی نسبت به حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیرامون اهمیت انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: امنیت انتخابات را همراه با پلیس تامین خواهیم کرد.

وی افزود: مشکلات، نارسایی‌ها و برخی سوءمدیریت‌ها وجود دارد، اما حفظ نظام در حال حاضر از همه چیز واجب‌تر است، و این امر در گروی حضور در پای صندوق‌های رای خواهد بود.سردار مجتبی فدا ، فرمانده سپاه استان اصفهان ، ادامه داد: ما باید حضور در انتخابات را بعنوان یک اصل بپذیریم تا به واسطه آن بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. در طول انقلاب، هنر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دخیل دادن مردم در سرنوشت خود بود و این اراده همچنان وجود دارد. در طول تاریخ اگر بنگریم، اتفاقات تاریخی مانند زمان حضرت نوح وجود دارد که به دلیل عدم همراهی مردم به سرانجام نرسیده است، اما در نظام ما به دلیل همراهی مردم با شریعت و رهبری شرایط باید به گونه‌ای رقم بخورد که مسیر با کمترین مشکلات روبرو باشد. هنگامی که قوم بنی‌اسرائیل تحت شکنجه و آزار فرعون قرار گرفتند، حضرت موسی آن‌ها را فراخواند و با عبور از رود نیل فرعونیان شکست خوردند، عده‌ای به دنبال گوساله پرستی و عده‌ای به خوش‌گذرانی پرداختند و در مرحله دوم دعوت پیامبر او را همراهی نکردند و رودرروی حضرت موسی قرار گرفته و شکست خوردند و حتی چندصد سال در بیابان آواره بودند، در طول تاریخ نمونه‌های دیگری مانند اعدام شیخ فضل‌الله و رد شدن دسته عزاداری و یا جریان ثقیفه در زمان پیامبر اکرم نمونه‌ای از عدم همراهی مردمی است.

سردار مجتبی فدا ، فرمانده سپاه استان اصفهان، گفت: حضور مردم همواره قدرت نرمی به وجود آورده که سایه جنگ و هر نوع تهدیدی را از کشور دور کرده و این قدرت نرم الگویی برای سایر کشورهای مسلمان شده است و آنان از ما پیروی می‌کنند. اما در انقلاب اسلامی هنر امام خمینی(ره) بود که مردم را در سرنوشت خودشان دخیل کرد و این حضور مردمی و قدرت نرم کشور را از گذرگاه‌های مختلف نجات داده و با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای توانسته‌ایم سرفرازی داشته و سایه جنگ از کشور دور شود.  قدرت نرم ایران برای کشورهای منطقه الگو است و همانطور که در سوریه همه کشورهای اروپایی و هجمه‌ها و تلاش‌های زیاد علیه سوریه شکل گرفت، اما چون مردم این کشور به میدان رفتند برای تعیین سرنوشت خود، همه تلاش برای سرنگونی این کشور ناکام ماند.

سردار مجتبی فدا: امنیت انتخابات را همراه با پلیس تامین خواهیم کرد

سردار مجتبی فدا ، فرمانده سپاه استان اصفهان، ادامه داد: در موضوع انتخابات نباید تنها به مسائل شخصی بپردازیم بلکه باید حفظ نظام و انقلاب را بعنوان اصل اساسی مدنظر قرار دهیم، انقلاب به خودی خود مشکل ندارد بلکه مشکل از سوء مدیریت‌هاست. بسیاری دلیل حاضر نشدن سر صندوق‌های رای را مسائل اقتصادی می‌دانند، اما این افراد باید بپذیرند که رای ندادن نه تنها مشکلات اقتصادی را برطرف نخواهد کرد بلکه حتی گستره آن را افزایش خواهد داد.

حضور مردم کشور می‌توان بارزترین نمونه نقش‌آفرینی مردم را تولید ماسک‌های خانگی و حضور طلاب بسیجی جهادی برای غسل و تدفین بیماران کرونایی دانست، و اکنون نیز این نقش‌آفرینی مردمی در انتخابات باید شکل بگیرد. مشکلات مانند تورم و بیکاری و غیره وجود دارد، اما این‌ها سرچشمه در اصل نظام ندارد و نظام جمهوری اسلامی به خودی خود مشکل ندارد و مشکلات ناشی از تدابیر غلط و سوءمدیریت و عمل نکردن به مشورت‌های رهبر انقلاب و توصیه‌های امام خمینی (ره) و دستورات قرآن و شریعت است.

دشمنان در پی اعتبارزدایی از مسوولان هستند، و این اقدام آنان برغم پیروزی‌های فراوان کشور در عرصه‌های مختلف در جریان است، برای مثال در روزهای اخیر سه ماهواره توسط کشورمان در مدار زمین قرار گرفت که موفقیت در این زمینه را نشان می‌دهد، اما دشمن آن را کمرنگ جلوه می‌دهد.

سرمایه‌گذاری ۱۲ تریلیون دلاری آمریکا در منطقه و راه‌اندازی جنگ، این کار نه تنها سودی برای آن کشور نداشته بلکه اقتدار جمهوری اسلامی را افزایش داده است. رشد علمی کشورمان در سال‌های اخیر ۱۰ برابر دنیا بوده است، و شرایط فعلی ما برای بسیاری از کشورها اسوه و الگوست و کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند. در پزشکی،اقتصادی و مسائل مختلف رشد ما از همه دنیا سرعت بیشتری داشته و ۱۰ برابر رشد کرده‌ایم، اما به دلیل این که در ابتدا عقب ماندگی زیادی داشتیم رسیدن به آن‌ها دشوار و زمان‌بر است و ما باید صبر و ایستادگی داشته باشیم.

سردار مجتبی فدا ، فرمانده سپاه استان اصفهان، افزود: برخی دولت‌ها عدالت را بدون نقش‌آفرینی مردم مطرح کردند، اما رهبر معظم انقلاب بحث حضور مردم را مطرح کردند و در سخنرانی‌های اخیر حضور مردم را در وحدت و انسجام آفرینی و شرایطی مانند راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن امسال موثر دانستند. برخی مشکلات اقتصادی را دلیل خود برای رای ندادن دانستند، آیا با رای ندادن مشکلات مرتفع می‌شود؟ با رای ندادن ما حرف چه کسانی را گوش می‌دهیم؟

رهبر انقلاب فرمودند؛ آن‌جایی که توپخانه رسانه‌ای دشمن آن را هدف قرار می‌دهد بدانید به دنبال بی اعتبار جلوه دادن و سلب اعتبار از مردم و نظام هستند. آن‌ها تمرکز خود را بر عدم مشارکت و کم اهمیت جلوه دادن اقدامات نظام گذاشتند.

سردار مجتبی فدا ، فرمانده سپاه استان اصفهان، در ادامه با تاکید بر حضور در انتخابات مجلس خبرگان گفت: انتخابات مجلس خبرگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا انتخاب رهبر را بر عهده دارد، اگرچه ما علاقه‌مندیم رهبر سوم انقلاب اسلامی، خود شخص امام زمان(عج) باشند. مجلس خبرگان هم به اندازه مجلس شورای اسلامی مهم است و نباید از آن غافل شد، سال ۱۳۶۸ برخی به دنبال شورای رهبری بودند، اما امروز می‌بینیم رهبر انقلاب پا جای پای امام خمینی گذاشته‌اند و رهبر آینده نیز باید اینگونه باشد. در مجلس خبرگان باید کسی انتخاب شود که مانند سال ۱۳۶۸ رهبری را که حامی مردم و ادامه دهنده مسیر امام و انقلاب باشد.

فرمانده سپاه استان اصفهان، افزود: جنگ غزه و تخلیه این منطقه توسط صهیونیست‌ها باید گفت، این جنگ برای آنها دستاوردی نداشته و ذلت و نابودی را برای آنها به ارمغان آورد، آنان باید بدانند جمهوری اسلامی عمود اسلام و رکن اساسی جهان اسلام به شمار می‌رود.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x