کلاهبرداری اینترنتی اینبار از جنس پرداخت بیعانه

کلاهبرداری اینترنتی اینبار از جنس پرداخت بیعانه

کلاهبرداری اینترنتی اینبار از جنس پرداخت بیعانه..

کلاهبرداری اینترنتی اینبار از جنس پرداخت بیعانه..


به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، رئیس پلیس فتا استان اصفهان از کشف پرونده‌ ۳۰۰ میلیون ریالی کلاهبرداری رایانه‌ای، با موضوع واریز بیعانه‌ اجاره‌ مسکن در سایت‌های درج آگهی خبر داد.
رئیس پلیس فتا اصفهان”سرهنگ سید مصطفی مرتضوی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان اصفهانی به مجموعه‌ پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه‌ قضایی مبنی بر کلاهبرداری رایانه‌ای ۳۰۰ میلیون ریالی، پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که به‌منظور اجاره‌ مسکن در سایت دیوار جست‌وجو ‌کرده است و پس از مشاهده یک آگهی باقیمت و موقعیت مناسب، با شتاب و بدون بررسی‌های اولیه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را به‌عنوان بیعانه واریز نموده است و پس از درگیری فراوان و بهانه‌های واهی شخص آگهی‌دهنده، به ماهیت کلاهبردارانه‌ آگهی پی مبرد.
این مقام انتظامی به هم میهنان توصیه کرد: به‌هیچ‌وجه به افراد ناشناس در فضای مجازی اعتماد نکنند و توجه داشته باشند که هرگونه درخواست وجه از سوی افراد ناشناس در فضای مجازی زمینه‌ساز کلاهبرداری خواهد بود و برای اطمینان از صحت معامله باید پس از مشاهده و بررسی سلامت کالا، اقدام به واریز وجه نمایند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x