اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «مدیران و کارگزاران نظام اصل نظارت پذیری را در سرلوحه کارشان قرار دهند»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «مدیران و کارگزاران نظام اصل نظارت پذیری را در سرلوحه کارشان قرار دهند»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رییس منطقه ۶ بازرسی کشور و بازرس کل استان با اشاره به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گفت: در قاموس هیچ حکومت، دولت و ملتی کشتن زن و بچه بی‌دفاع و غیرنظامی افتخار نیست و صهیونسیت ها این اعمال ددمنشانه را از افتخارات خود می دانند.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی آغاز یک سیل بنیان کن و برانداز است و به مدد الهی این طوفان به واسطه مجاهدین مظلوم فلسطین به ثمر خواهد نشست و زمینه‌ساز انقلاب و خیزش بزرگتر در جهان اسلام خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در بخش دیگری از سخنانش افزود: در قوه قضاییه در سال‌های اخیر نهضت، خدمت رسانی ویژه ای در قالب تحول و تعالی، به دور از شعار زدگی و آمارگرایی، شکل گرفته و کارهای میدانی فراوارنی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله) در قرارگاه اجرای فرامین رهبری در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: در این رابطه نقش نظارتی دستگاه قضایی در قالب سازمان بازرسی به عنوان چشم تیزبین و نافذ نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برجسته ای است و خدمات، تلاش‌ها و فعالیت‌ها به صورت جهادی و با تفکر انقلابی انجام می‌شود.

وی گفت: مجموعه دستگاه اجرایی و سایر دستگاه ها در حال فعالیت و خدمت هستند و وجود یک نظارت قانونمند، حساب شده و هوشمند ضروری است تا سوء جریان‌ها بدون افراط و تفریط رصد شود.

رییس دستگاه قضایی استان تصریح کرد: مبارزه با فساد و سوء جریان‌ها از مطالبات دولت، مجلس، ملت و در رأس آن مقام معظم رهبری(مد ظله) است و باید با فساد، انحراف، سوء استفاده، رانت و باند به هر اندازه و شکلی مقابله کرد و اگر قابل پیشگیری باشد با شناسایی و رصد به موقع و هدفمند بسترها و زمینه‌های شکل‌گیری فساد، پیشگیری بعمل آید و امروز هر دو رویکرد به صورت جدی در دستور کار است.

رییس کل دادگستری استان یادآور شد: در استان در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف انسجام و هماهنگی و همراهی و همدلی بسیار خوبی میان دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی حاکم است و در عین حال شاهد کمبودها و نارسایی‌هایی هستیم که امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون استان اصفهان در حوزه های مختلف باشیم.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان از اقدامات و عملکرد دستگاه‌های نظارتی استان و سازمان بازرسی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این آیین حمید شاه محمدی با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس جدید منطقه ۶ بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان و از زحمات سیدمهدی طباطبایی در زمان تصدی بر این پست تقدیر به‌عمل آمد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x