اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «شورای قضایی استان با حضور رییس سازمان بازرسی کشور تشکیل جلسه داد»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «شورای قضایی استان با حضور رییس سازمان بازرسی کشور تشکیل جلسه داد»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان نشست شورای قضایی استان گفت: شورای قضایی ظرفیت بسیار مهمی در هر استان است که با عنایت به اثرگذاری هر یک از سازمان های عضو در آن، اگر توجه کافی به وظایف جمعی شورا وجود داشته باشد، می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همراهی و هم افزایی خوب دستگاه‌های مختلف، قوای سه گانه، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مسلح در استان باعث افزایش موفقیت‌ها شده ولی همچنان با جایگاه مطلوب فاصله داریم.

جعفری در تشریح مشکلات و کمبودهای دادگستری استان و سایر سازمان های عضو شورای قضایی استان گفت: مشکلات متعددی در حوزه فضای فیزیکی و نیروی اداری و قضایی وجود دارد امید است با حمایت های مسؤولان عالی در مرکز نسبت به این استان شاهد بهبود وضعیت در آینده باشیم.

رییس کل دادگستری استان بخشی از این مشکل را حاصل تصور برخی مدیران بالادستی در برخوردار بودن استان اصفهان دانست و یادآور شد: با وجود عنایات ریاست معزز قوه قضاییه هنوز در بعضی بخش ها نیاز به حمایت های جدی می باشد؛ چرا که استان اصفهان در حوزه های یاد شده با مشکلات و کمبودهای فراوان مواجه است.

وی در پایان افزود: با وجود مشکلات و موانع موجود یک لحظه توقف نخواهیم کرد اهل توقف و تردید در حقانیت راه نیستیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x