برگی زرین در صفحه افتخارات کمیته امداد استان اصفهان / جشنی برای خودکفایی ۸۶۳۰ مددجوی اصفهانی

برگی زرین در صفحه افتخارات کمیته امداد استان اصفهان . جشنی برای خودکفایی ۸۶۳۰ مددجوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، صبح امروز ۳ آبان ماه، جشن خود کفایی هشت هزار و ۶۳۰ مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، کریم زارع ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، و فرشید ساعدی، سرپرست شورای هماهنگی بانک‌های استان اصفهان، و اصحاب رسانه در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی، اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: جشن امروز برای تجلیل از هشت هزار و ۶۳۰ عزیزی برگزار شده است که دست به زانوی خود گرفتند، روی پای خودشان ایستادند و عزت‌مندانه زندگی خود را اداره می‌کنند و به عنوان افرادی با همت بلند شناخته می‌شوند. به عنوان یک خادم کوچک این اتفاق را گرامی می‌دارم. من از خیلی بانک‌ها و حتی بانک مرکزی جویا شدم و گفتند خوش حساب‌ترین و بهترین مشتریان ما مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) هستند که معوقه ندارند که به تعهد آنها بر می‌گردد.

سید مرتضی بختیاری، اظهار کرد: ما خودمان را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانیم و ماموریتی که حضرت آقا به ما دادند و ما ملزم به رعایت آن می‌دانیم نوکری شماست، وی ادامه داد: کمک مالی کمیته امداد به نیازمندان یکی از وظایف اولیه کمیته امداد است که جزء تکالیف دینی همه ما هست، اما کار اصلی کمیته امداد بر اساس گفته امام خمینی (ره)، شکوفایی استعداد،مدد به حیات، کار و زندگی شرافت‌مندانه است که در سایه اشتغال و خودکفا شدن است.
در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام(ره) با سال ها تجربه، دستگاه موثر در بحث ایجاد و کمک به امر اشتغال است.

برگی زرین در صفحه افتخارات کمیته امداد استان اصفهان . جشنی برای خودکفایی ۸۶۳۰ مددجوی اصفهانی

کریم زارع، با بیان اینکه طرح های مددجویی خودکفاشده طی سه سال تحت نظارت کارشناسان این نهاد بوده اند، ادامه داد: کمیته امداد با هدف خودکفایی مددجویان و افراد ۵ دهک اول نیازمند جامعه، پس از استعدادسنجی، مشاوره و آموزش، وام هایی ارائه می کند که با نظارت مستمر طی سه تا پنج سال بتوانند به درآمد پایدار و زندگی شرافتمندانه برسند.

وی یکی از رئوس برنامه های امداد را توانمندی در بحث اقتصادی و ایجاد شغل دانست و افزود: برگزاری دوره های آموزشی که منجر به ایجاد شغل شود و همچنین آموزش برای پایدارسازی مشاغل از ابزار اصلی این نهاد در مسیر خودکفایی خانوارهای تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، در جشن خودکفایی مددجویان این نهاد با تقدیر از حمایت های دلگرم‌کننده مسوولان، بیان کرد: جشن امروز به منظور بزرگداشت یاوران اشتغال و خانواده های معظمی که با همت بلند خود به سطحی از خودکفایی و استقلال مالی رسیده و تعدادی از آنان خود به کارآفرینانی تبدیل شدند که سهمی موثر در این زمینه دارند، برگزار شده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به تعدادی از مجریان طرح های اشتغال و مدیران عامل بانک‌های برتر در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، قدردانی به‌عمل آمد.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x