استاندار اصفهان در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای میدان است

استاندار اصفهان در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار کمیته امداد: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای میدان است


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار کمیته امداد، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان،اظهار کرد: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای نیازمیدان است.

استاندار اصفهان در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار کمیته امداد: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای میدان است

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان،گفت: امروز شاهد هستیم هشت هزار و ۶۳۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری نهادهای مختلف به خودکفایی رسیدند، البته این افراد از حمایت کمیته امداد خارج نمی‌شوند و همچنان مشاوره و پشتیبانی‌های این مجموعه با هدف پایدار ماندن خودکفایی ادامه خواهد داشت. نهالی که چهاردهم اسفندماه ۱۳۵۷ توسط امام خمینی (ره) با هدف رسیدگی به وضع محرومان ایجاد شد، به درختی تنومند تبدیل شده است.

استاندار اصفهان افزود: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) مسیری را طی کرده است که به عنوان یکی از نهادهای موفق در خدمت رسانی به محرومان شناخته می‌شود و تبدیل به الگوی مطالعاتی بسیاری از کشورها شده است، زیرا این نهاد خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های بهداشت و درمان، آموزش و اشتغال ارائه می‌کند که کیفیت این خدمات نیز جایگاه خوبی دارد و افراد تحت پوشش نیز در ابعاد مختلف الگو هستند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای میدان است که جلوه این فعالیت‌ها رشد نخبگان تحت پوشش است، همچنین رشد و تربیت افراد تحت پوشش گواه بر شخصیت بالای این افراد است.


سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، در مراسم خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اشتغالزایی، رونق تولید و توانمندسازی نیازمندان جامعه را از مصادیق بارز نقش آفرینی ارزنده کمیته امداد خواند و افزود: نهاد بسیار پرفروغی که امروز به درخت تنومند کمیته امام حضرت امام تبدیل شده، در چهاردهم اسفند ماه ۱۳۵۷ به همت حضرت امام خمینی (ره) با هدف رسیدگی به وضع محرومان تاسیس شد.

استاندار اصفهان در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار کمیته امداد: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای میدان است

سید رضا مرتضوی، با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان یکی از نهادهای بسیار موفق در خدمت‌رسانی به محرمان، الگویی برای بسیاری از کشورها قرار گرفته، ادامه داد: این نهاد در مسیر حرکت خود خدمات گستره‌ای را در قالب های مختلفی از جمله بهداشت و درمان، آموزش و اشتغال ارائه می‌دهد و از نظر کیفیت خدمات ارائه شده، جایگاهی ویژه دارد و افراد تحت پوشش این نهاد، در ابعاد مختلف الگو هستند.

وی به تعهد و تقوای مددجویان کمیته امداد در بازپرداخت تسهیلات تاکید داشت و افزود: حرکت کیفی و متنوعی که در رشد و تربیت افراد تحت حمایت این مجموعه دنبال می شود گواهی می دهد که این افراد از نظر شخصیتی نیز در درجه والایی قرار دارند.

مرتضوی راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور و استان توسط این نهاد را ارزشمند دانست و گفت: این حرکت در راستای مردمی سازی خدمات کمیته امداد، سبب شد بسیاری از مردم نسبت به همسایه ها و اطرافیان خود توجه مجدد داشته باشند.

استاندار اصفهان در جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار کمیته امداد: هرجا از کشور عزیزی نیازمند حمایت باشد کمیته امداد با خدمات گسترده پای میدان است

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه با نگاه به کلیت طرح های در دست اجرای این نهاد، می توان به اتاق فکری پشت اقدامات انجام شده دست یافت، بیان کرد: از گذشته انسان های مخلصی در راس این مجموعه بودند و مراقبت کردند تا از تاکیدات حضرت امام عبور نکنند و امیدواریم جامعه را به جامعه توحیدی که همگی در مدد یکدیگر گام بر می‌دارند، هدایت کنند.

مرتضوی ادامه داد: امید است که مراسم امروز سبب رونق و تجلی بیشتر خدمتگزاری جامعه، خیران و حامیان از مجموعه کمیته امداد شود تا در این مسیر، تمام افراد تحت پوشش به توانمندی و خودکفایی لازم برسند.

وی در بخش دیگری از سخنانش حمله به کودکان و زنان مظلوم و بی‌دفاع به خصوص در غزه را محکوم کرد و گفت: اقداماتی که رژیم صهیونسیتی انجام داد، روی تمام جنایتکاران را سفید کرد و با حملات مسلمانان به این رژیم متوجه شدیم که چه حفره های عظیمی در بدنه امنیتی و اطلاعاتی این رژیم وجود دارد و شکست اطلاعاتی امنیتی آنها، هیمنه این رژیم را در دنیا فرو ریخت.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x