اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

هشدار دکتر شکاری به نتانیاهو درمحکومیت کشتار بی رحمانه مردم غزه

دبیرکل نهاد بین المللی صلح و سازش و اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران با انتشار بیانیه‌ هشداردهنده به نتانیاهو بامردم غزه ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر وحید شکاری پیام هشداردهنده به نتانیاهو را نسبت به کشتار بی رحمانه مردم غزه صادرکردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

رژیم صهیونیستی با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد.

از مظلومیت و بی گناهی مردم فلسطین هر چه بنویسیم کم است و چیزی از درد و اندوهی که جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل بر آنان وارد میکند کم نمیشود، امروز جهان و جهانیان بیش از پیش با چهره پلید جنایت و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل آشنا شدند.

این رژیمی که به قتل عام افراد بیگناه و بی پناه فلسطین پرداخت و به زنان و کودکان بی دفاع در بیمارستان غزه حمله کرد به لطف پروردگار نابود خواهد شد.

این فاجعه بارترین جنایت صهیونیست هاست که نه تنها دل همه ی ایرانیان بلکه قلب تمامی بشریت از این جنایت وحشیانه داغدار شد. به فضل خداوند تبارک و تعالی رهایی کامل فلسطین عزیز و نابودی این رژیم کودک کش نزدیک است.

اینجانب دبیرکل نهاد بین المللی صلح و سازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران دکتر شکاری ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه، از خداوند منان آرزوی نابودی و برچیدن ظلم و ستم این رژیم غاصب و رهایی قبله اول مسلمین جهان از شر اشغالگران صهیونیستی را خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x